The Masked Singer avant la lettrequote:Op zaterdag 28 december 2019 11:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Snotlip, nog zoiets wat ik niet begrijp.
Met Scott Reeder op bas, die heb ik nog live gezien paar maanden terug.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nummer van Corey van Sound City mag ook wel
Hoe vaak is die vent daar eigenlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:25 schreef Isorden het volgende:
Op Iron Maiden Man na staat het hele cafe weer schaapachtig te kijken
Of hij had een goede dagquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk een oudere live versie gezien.
Na de kerst dagen altijd volgens mijquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe vaak is die vent daar eigenlijk
Toegankelijker niet perse beter wat mij betreftquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Linkin Park en Limp Bizkit allebei beter in dat genre.
Na Nirvana nooit meer in de buurt gekomen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alles met Grohl na Nirvana is Keerl-muziek
Een soort dagbestedingquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Na de kerst dagen altijd volgens mij
Ik vind ze niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Linkin Park en Limp Bizkit allebei beter in dat genre.
Alle masked/schmink/wat dan ook zijn (ik wilde KISS zeggen maar bedenk me tijdens het typen:) Alice Cooper wannabees.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Masked Singer avant la lettre
Echt knap hoe goed ze live nog zijn op die leeftijd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
Paar jaar geleden Golden Earring eindelijk live gezien, ik vond het helemaal mooi.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:27 schreef Bugno3 het volgende:
Huismoeder met een #DOESWIJN t-shirt. Ok.
Blijf pluggen, maar: Lees de biografie van Hay. Heerlijk geschreven en prachtkeerlquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Echt knap hoe goed ze live nog zijn op die leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |