Of rotjes plakken op de klote siingletjes van je moeder en die als frisbee gebruiken. Rotje aansteken en weggooien. Una Paloma Blanca-Boemquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:04 schreef het_fokschaap het volgende:
maar een rotje in een hondedrol was vroeger toch best leuk
Rotjes in afvoerputjes vond ik vroeger wel geinigquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar een rotje in een hondedrol was vroeger toch best leuk
Wel hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Niet de beste van Muse maar wel even lekker wakker worden zo
Amused?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:06 schreef Isorden het volgende:
Deze van Muse kende ik echt nog niet
Ze zijn live wel echt genot hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:08 schreef Zorro het volgende:
Muse, nooit begrepen wat daar zo leuk aan is.
Bliss 😍😍😍😍😍😍quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:08 schreef Zorro het volgende:
Dat dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:08 schreef Zorro het volgende:
Vandaar dat het niet klinkt.quote:
Mwah, van de nummers die in de lijst staan vind ik klassiekers als Starlight, Uprising en Knights of Cydonia wel mooier. Maar gelukkig komen die ook nogquote:
Knights of Stemlijstgenotquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, van de nummers die in de lijst staan vind ik klassiekers als Starlight, Uprising en Knights of Cydonia wel mooier. Maar gelukkig komen die ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |