quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:23 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die staat een stuk hoger![]()
Nederland.....
Ik denk niet dat ik zou kunnen presteren met Rob de Nijs op de achtergrond.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
TMI, weet ik, maar mag wel even..
De Pippies zijn bij opa en oma aan het logeren, dus hebben mevruw Pippen en ik tijd om 'aan onze relatie te werken'.
Gisteren hebben we aan onze relatie gewerkt met de top 2000 aan, tijdens onder andere Malle Babbe. Dat was wel een beetje gek.
Die van Metallica vind ik stiekem wel beterquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:22 schreef Zorro het volgende:
Whisky in een potje!
En Metallica dacht dit ook te kunnen
Je doet je best niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jongens, we zijn drie nummers verder, waarom is dit topic nog niet vol?
Tja, als het werkt....quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gisteren hebben we aan onze relatie gewerkt met de top 2000 aan, tijdens onder andere Malle Babbe. Dat was wel een beetje gek.
Is het trouwens een rare vorm van voyeurisme om nu terug te gaan lezen hoe je rondom die platen postte?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
TMI, weet ik, maar mag wel even..
De Pippies zijn bij opa en oma aan het logeren, dus hebben mevruw Pippen en ik tijd om 'aan onze relatie te werken'.
Ik doe altijd m'n bestquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is het trouwens een rare vorm van voyeurisme om nu terug te gaan lezen hoe je rondom die platen postte?
Kan nooit. Daar speelt Kirk Hammett de gitaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die van Metallica vind ik stiekem wel beter
Het was al een tijdje geleden. Het was me zelfs gelukt met Snelle Jelle ft Davinci Michelle denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zou kunnen presteren met Rob de Nijs op de achtergrond.
of niet postte...quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is het trouwens een rare vorm van voyeurisme om nu terug te gaan lezen hoe je rondom die platen postte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |