Ik was laatst naar het Tommorowland jubileum feestje in de Sicko, ik heb welgeteld 1 acceptabele track gehoord. Wat een clowns tegenwoordig...quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit was al uit 2014, maar het blijft bagger
Garrix en Harris ook helemaal niks mee, of Romero of Afrosjek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vind Garrix 1000x irritanter, met z'n kansloze gejat bij Justice bijvoorbeeld.
Leuk man.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog even naar de stad vandaag, haring happen, loempiaatje eten en nog even langs de vuilstort.
Ohja, zaterdag AH genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk man.
Ik moet nog boodschappen doen, maar zal wel ontzettend druk zijn natuurlijk, dus dan mis ik te veel van de top.
Gatverdamme, wat zijn we het eens...quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Garrix en Harris ook helemaal niks mee, of Romero of Afrosjek.
De staat van EDM is drama, in 2010/2011 klonk het allemaal wel aardig maar inmiddels is het eigenlijk allemaal dezelfde matigheid.
Over allemaal hetzelfde gesproken, de Dire Straits...
Jij hebt een goede smaakquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef Isorden het volgende:
- The Allman Brothers Band - Jessica
- Average White Band - Pick Up The Pieces
- Hall & Oates - Adult Education
- Little River Band - Home On A Monday
- Steely Dan - Reelin' In The Years
1437 Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever Autumn
1431 Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
1225 Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
1140 Rammstein - Deutschland
1099 Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
1037 Dire Straits - Your Latest Trick
* Isorden streept af
"Er komt geen einde aan dagen waarvan we het spoor niet kennen"quote:
Ik was van plan naar de Jumbo te gaan, maar zal niet beter zijn.quote:
Wat ik dus bedoelde was dat Avicii destijds duidelijk een andere koers koos met meer pop. Later is iedereen (ook Arminquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Garrix en Harris ook helemaal niks mee, of Romero of Afrosjek.
De staat van EDM is drama, in 2010/2011 klonk het allemaal wel aardig maar inmiddels is het eigenlijk allemaal dezelfde matigheid.
Over allemaal hetzelfde gesproken, de Dire Straits...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |