Jij maakt wat mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:35 schreef Dagoduck het volgende:
Was een keer met school in het buitenland riep een leraar daar "May I have your attention please?
May I have your attention please?" Waarbij een Bulgaar en ik elkaar aankeken en synchroon dit hele nummer maar even gingen zingen.
*Respect voor de man in de ijscowagenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
*Respect voor de man waar je ijsjes van (krijgt)
fixedquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:37 schreef tompsv18 het volgende:
4x Avicii in de lijst zijn er toch minstens 5 te veel.
Ik vind dit soort liedjes vervelender dan de grote beats om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:37 schreef Bugno3 het volgende:
Wat ik aan Avicii wel kon waarderen was dat hij wegging van standaard grote beats en meer liedjes ging maken.
Ja, ik zal nog even naar de stad vandaag, haring happen, loempiaatje eten en nog even langs de vuilstort.quote:
Maar dat rijmt niet, ik wil man en van laten rijmen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
*Respect voor de man in de ijscowagen
Dat mag. Ik vind dit wel goed in elkaar zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit soort liedjes vervelender dan de grote beats om eerlijk te zijn.
Dit was al uit 2014, maar het blijft baggerquote:
Vind Garrix 1000x irritanter, met z'n kansloze gejat bij Justice bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit soort liedjes vervelender dan de grote beats om eerlijk te zijn.
Dat is je eindpunt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog even naar de stad vandaag, haring happen, loempiaatje eten en nog even langs de vuilstort.
Of het is leuk om belangijk te zijn, maar het is belangrijker om leuk te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
*Respect voor de man in de ijscowagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |