We gaan slapen, Angie.quote:
Weltrustenquote:
Ik kus jou wel wakker vandaag. ;-)quote:
slaap mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 05:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kus jou wel wakker vandaag. ;-)
quote:Op zaterdag 28 december 2019 05:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kus jou wel wakker vandaag. ;-)
Zo is mijn levenquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's weinig overtuigend.
Agossie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo is mijn leven![]()
Het is lekker rustig hier maar ik wil zoveel meer nog
Nope. Zit met m'n hand in het gips. Dus helaas gaat dat 'm niet wordenquote:
Hoe komt dat dan weer?quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nope. Zit met m'n hand in het gips. Dus helaas gaat dat 'm niet worden
Raakte een boom tijdens een sprong gisteren op bijna volle snelheid. Middenhandsbeentje gebroken.quote:
Ouchquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Raakte een boom tijdens een sprong gisteren op bijna volle snelheid. Middenhandsbeentje gebroken.
Baal er wel van. Beetje in zo'n mitella lopen. Heb wel m'n duim en wijsvinger vrij maar daar heb ik vrij weinig aan als m'n arm tegen m'n borst zitquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ouch![]()
Risico van de jump, beterschapjes dan maar.
Dat die boom nog staatquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Raakte een boom tijdens een sprong gisteren op bijna volle snelheid. Middenhandsbeentje gebroken.
Was alleen maar met m'n hand hé. Niet eens m'n hele hand. Als ik nou met de volle 245 kilo er tegen gesprongen was dan was het wat anders geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |