Dat heb ik met de brandstofmeter in de auto, eerste 300 kilometer staat dat wijzertje voller dan vol om daarna met een sneltreinvaart naar beneden te gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doet me denken aan de mijne. Die gaat naar 5 procent, om dan als een aftellertje omlaag te schieten. Heb, met Spotify aan, momenten dat hij binnen 2 minuten van 5 naar 2 gaat en dan 1 minuut om van 2 naar uit te gaan.
Ik sta bekend om mijn less-is-more TT's.quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
'Lang Leve Roxette', 'TT Sailed Away', 'Dagoducks ongeduldige TT-loze deeltje', genoeg inspiratie.
Shivers all over?quote:Op zaterdag 28 december 2019 01:56 schreef ok01 het volgende:
Ik kan zo niet tegen dit nummer op een of andere manier
Op mobiel kun je ze ook vaak niet lezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
TT's zijn overrated zeg ik vaak. Als het snel gaat boeit het geen reet
En je miste niksquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:57 schreef FlyingEagle het volgende:
Weer een nummer waar ik het bestaan ervan helemaal vergeten was
Ik ook. Speelde dit nummer grijs op de pianoquote:
Zo van, "ik moet weer koken vanavond". Maar als ik nou dit nummer opzet is het net alsof ik wegzeil van het kutleven wat ik bezig.quote:
Sailing van Cristopher Crossquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:59 schreef Isorden het volgende:
Doe mij dan maar Sailing van Rod Stewart
(Die staat ook hoger)
Haha exactquote:Op zaterdag 28 december 2019 01:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo van, "ik moet weer koken vanavond". Maar als ik nou dit nummer opzet is het net alsof ik wegzeil van het kutleven wat ik bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |