Ik heb ook niks met Wham, terwijl ik liedjes van George Michael solo vaak prima vind.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:57 schreef skysherrif het volgende:
Ja nee ik vind dit verschrikkelijk
Je ziet wel vaker dat de betere artiesten een goede opleiding hebben genoten. Vooral bij Britse bands.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bizar. Blijkt ook nog sterrenkundige te zijn
Ik had ook niks met Queen. Bohemian Rapsody is nog steeds kut, maar kan Innuendo wel waarderen nuquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:57 schreef IxCalypso het volgende:
Ik had vroeger trouwens niks met Queen en ook niet met UB40, nu wel
Wham toen al en nu nog
Wel van de verkeerde kaaantquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ze waren al nooit fout om mee te beginnen.
Ik wil me hier graag van distantiëren.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil me hier graag van distantiëren.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel eens de vraag gekregen hoe lang ik het al had
Dat ook zekerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met Wham, terwijl ik liedjes van George Michael solo vaak prima vind.
Dit is echt prototype Q-Music Foute Uur.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ze waren al nooit fout om mee te beginnen.
serieusquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er een oproepje is geweest
quote:
sommigen denken ook nog dat het te genezen isquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel eens de vraag gekregen hoe lang ik het al had
Innuendoquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had ook niks met Queen. Bohemian Rapsody is nog steeds kut, maar kan Innuendo wel waarderen nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kunnen we altijd proberenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Of dat het seksueel overdraagbaar is?
Eh nou dat ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:59 schreef IxCalypso het volgende:
George is hoe vrouwen die hetero zijn willen dat mannen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |