Dat doe ik nu ook nogquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gisteren zat iedereen de gourmet van Eerste Kerstdag nog op te boeren
Het is een dolle boel daar in Huize IxCalypsoquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Af.
Mijn vriend roept me elke dag wel een keer en dan zeg ik Ja?
En dan zegt ie Af....
ow daar pas ik prima tussenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hahaha, het is gewoon een soort dementietopic
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind dit dus genieten. Maar echt.
Ik ook niet. Is dat zo ernstig? Of mis je het praatje over naakt opgenomen enzo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kracht der herhaling
en ik was niet aanwezig vanmiddag bij Eternal Flame
Anders ik wel. Coldplayquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat een mooie vooruitgang trouwens.
Zou je wel nog steeds moeten doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet.
Ik post geen haat Gifjes meer bij Coldplay
Ze zijn niet ook haast identiek ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cee, djenneke, ik vind jullie UI's moeilijk uit elkaar te halen.
Goeie vraag. Ten eerste was de reeks al eerder geopend, maar dat scheelt slechts 3 topics. Voor de rest gewoon drukker. Ging tyfussnel toen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het toen zo druk was?
Hahaha. Wat een warmte hier johquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
En wanneer dat gebeurt, dan staan wij hier om je op te vangen. Nou ja, ik kan niet voor de rest spreken maar ik zal m'n best doen.
Ja. Maar kinderen na middernacht in het café blijft kut. Bok op met je kutkroost, kutouders.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
Dit topic is eigenlijk als sociale media in 2019. Soms gebeurt er even iets, onenigheid, fitties, maar dan gaan we al zo snel weer over op een nieuw onderwerp/liedje dat iedereen het gelijk vergeet.
Eerdere jaren postte ik ook mee al eerder, dan gaat het hard jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nogmaals, we zijn nog niet eens opgewarmd.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
Dit topic is eigenlijk als sociale media in 2019. Soms gebeurt er even iets, onenigheid, fitties, maar dan gaan we al zo snel weer over op een nieuw onderwerp/liedje dat iedereen het gelijk vergeet.
Zo was Twitter in 2019 anders nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
heb je mjn anekdote al eens gehoord ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oef, die had ik niet willen missen, niet per definitie mijn nummer, maar heeft een bijzondere betekenis voor mij
Viben? K-liber?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eindelijk! De vibe is er nu wel! Gister ging het trager
We hebben gewoon collectief ADHDquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
*tilt Mexicano's kin omhoog.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, wat is het nu geworden dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet.
Ik post geen haat Gifjes meer bij Coldplay
Ze zijn allebei blauw met witquote:
De ene heeft een C de ander een klavertje vierquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |