En ze zitten er massaal als een zoutzak. En als je dan wil staan tikken ze op je schouder en zeggen ze 'hey ga eens zitten, ik zie niks'. Ook als ze niet in een rolstoel zitten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mensen betalen ook 100 EUR voor een concert om vervolgens 2 uur lang door de telefoon te gaan staan filmen zodat je het daarna lekker op de bank terug kan kijken en op Instagram kunt zetten
Mensen zijn vreemde wezens
Of 100 euro betalen voor een concert om vervolgens twee uur lang te praten over wat je de afgelopen week allemaal voor oninteressante dingen hebt meegemaakt. Kielhalen dat soort mensen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mensen betalen ook 100 EUR voor een concert om vervolgens 2 uur lang door de telefoon te gaan staan filmen zodat je het daarna lekker op de bank terug kan kijken en op Instagram kunt zetten
Kamertafels met ochtendjassen schitteren door het noorderlicht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:22 schreef alopio het volgende:
Mooie tt, had wel iets met ochtendjassen verwacht
Inderdaad. Misschien zelf acteurs ingehuurd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al die audio appjes zijn
Het lijkt wel of ze ze daar op selecteren.... soort man bijt hond audio appjes
Dat snap ik ook nooit. Ik hou wel van foto's maken bij concerten als ik mijn goede camera mee kan nemen, maar dan hooguit bij 2 nummers ofzo. Snap ook niet dat je twee uur lang bezig kan en wil zijn met foto's en/of video's maken ...quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie heeft er gescoord?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:23 schreef Zorro het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Stiekem is de helft van die audio-appjes van jouquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al die audio appjes zijn
Het lijkt wel of ze ze daar op selecteren.... soort man bijt hond audio appjes
Geen van die appjes zijn boeiendquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iemand die heel zakelijk zegt dat hij fan is van David Bowie is natuurlijk ook niet echt boeiend.
Ik netquote:
Behalve die van netquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stiekem is de helft van die audo-appjes van jou
Ook dat jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of 100 euro betalen voor een concert om vervolgens twee uur lang te praten over wat je de afgelopen week allemaal voor oninteressante dingen hebt meegemaakt. Kielhalen dat soort mensen.
Ik zou de cd kopenquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kamertafels met ochtendjassen schitteren door het noorderlicht.
Gewoon verplicht inleveren bij de ingangquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit. Ik hou wel van foto's maken bij concerten als ik mijn goede camera mee kan nemen, maar dan hooguit bij 2 nummers ofzo. Snap ook niet dat je twee uur lang bezig kan en wil zijn met foto's en/of video's maken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |