Dan ga je pas over Madness klagen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Strani het volgende:
Nou kan ik uit wraak wat gemene dingen zeggen over mensen die van Madness houden, maar dat verdient Madness niet.
Ik wacht wel tot de volgende negen minuten durende psychedelische zeikplaat die hier dan vast de hemel in wordt geprezen.
Het komt wel erg dichtbij zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb wel eens gevaren op de Nijl in Caïro trouwens.
Ik hoop niet Macaulay Culkinquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:43 schreef peaceman het volgende:
Wie zou MJ hier bedoelen als ie zingt: The Way you make me feel?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En Mien waar is mijn feestneus (in de eerste editie)
Er moest plaats gemaakt worden voor Suzanne en Freekquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
Alle MJ's zijn gezakt trouwens![]()
Waarschijnlijk door die docu
In je ochtendjas op het achterdek?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb wel eens gevaren op de Nijl in Caïro trouwens.
nee, die was te oud?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik hoop niet Macaulay Culkin
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Het Dondert en het Bliksemt ook geen Top 2000-materiaal, die staat er ook in
Het zal allemaal wel. Ik heb op 'm gestemd. Ik blijf m'n twijfels houden over alles wat met MJ te maken heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
Alle MJ's zijn gezakt trouwens![]()
Waarschijnlijk door die docu
Dat kan je je afvragen over elke artiest.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:43 schreef peaceman het volgende:
Wie zou MJ hier bedoelen als ie zingt: The Way you make me feel?
Night Boat to Cairo steekt toch wel met kop en schouders erboven uit in hun oeuvre.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Madness klinkt wel echt altijd hetzelfde.
Ohja die viel toen al buiten zijn range inderdaadquote:
Boten varen en jassen worden gedragen in de ochtend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In je ochtendjas op het achterdek?
"bevriend"quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Macaulay Culkin was wel bevriend met Michael Jackson.
"bevriend"quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Macaulay Culkin was wel bevriend met Michael Jackson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |