quote:
Hoort ook bij eerste 1000 te staanquote:
En altijd goed, het is een kunstquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Madness klinkt wel echt altijd hetzelfde.
Ja uiteraard, jaren '50 humor kan ook leuk zijn. Maar dit is nog steeds van het niveau zeiken op de EO, tweeverdieners, Vinexwijken enz.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jaren '90 humor kan best goed zijn. Ik heb een tijdje terug nog eens oude shows van Harrie Jekkers teruggekeken, die hebben de tand des tijds prima doorstaan
Dit is bijna geen mening meer, maar een feit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Youp langzaamaan wel een beetje uitgerangeerd met zn column. Veel platgetreden paden, seksisme, oubollige grappen en taalgebruik dat niet meer in de huidige tijd past (en ik ben daar absoluut niet flauw in)
Breng ze even op ideeen ....quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Vraagje:
Als deze lijst met carnaval zou worden uitgezonden, zouden er dan ook carnavalsnummers in zitten?
Flappie is toch geen top2000 nummer mensen.
Leuk kerstlied maar laat het daarbij.
Embarrassmentquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Zorro het volgende:
Mijn favoriete Madness is toch wel Embarrassment.
Je houdt niet van een beetje gekte en chaos?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Strani het volgende:
Nou kan ik uit wraak wat gemene dingen zeggen over mensen die van Madness houden, maar dat verdient Madness niet.
Ik wacht wel tot de volgende negen minuten durende psychedelische zeikplaat die hier dan vast de hemel in wordt geprezen.
Jeetje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Strani het volgende:
Nou kan ik uit wraak wat gemene dingen zeggen over mensen die van Madness houden, maar dat verdient Madness niet.
Ik wacht wel tot de volgende negen minuten durende psychedelische zeikplaat die hier dan vast de hemel in wordt geprezen.
Dat Nao t Zuuje oid is toch een carnavalsplaat als ik me niet vergis? Guus en Vagant? En Mien waar is mijn feestneus (in de eerste editiequote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Vraagje:
Als deze lijst met carnaval zou worden uitgezonden, zouden er dan ook carnavalsnummers in zitten?
Flappie hoort is toch geen top2000 nummer mensen.
Origineel van CSNY is beter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:41 schreef jrwl het volgende:
Our House is de Madness topper wat mij betreft
Oh ken alleen die van jekkers, die is wel leuk ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was ook dezelfde jongen he?
De versie van Harrie Jekkers zelf is nog leuker trouwens.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was ook dezelfde jongen he?
De versie van Harrie Jekkers zelf is nog leuker trouwens.
Ik vind Madness juist zelf ook leukquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je houdt niet van een beetje gekte en chaos?
Ik hoorde straks Guus Meeuwis met Het dondert en het regent 9 meter bier of zoiets.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Vraagje:
Ik vind Het Dondert en het Bliksemt ook geen Top 2000-materiaal, die staat er ook inquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Vraagje:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |