Als de tranen in mijn glas zie ik je zitten in je ochtendjas.quote:
Net als je teelbal?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Goede zaak dat dit dalende is
Wat een woordkunstenaar is het ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als de tranen in mijn glas zie ik je zitten in je ochtendjas.
Door Paskal Jakobsen
Zo heel goed is het ook weer niet hequote:Op vrijdag 27 december 2019 23:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Je zou verwachten dat met de memegevoeligheid van de lijst dit nummer veel hoger zou staan.
Degelijk nummer + flinke meme = potentiële top 10 kandidaat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo heel goed is het ook weer niet he
Netjes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als de tranen in mijn glas zie ik je zitten in je ochtendjas.
Door Paskal Jakobsen
Eigenlijk is het ook geen goed nummer, maar toch heeft het een soort van guilty pleasure over zich ofzo.quote:
Zeur nietquote:
beetje?quote:
Ach, als je kijkt naar andere meuk die hoger staat, dan past dit prima in de top 2000quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:18 schreef Isorden het volgende:
Is wel geinig, maar geen Top 2000 materiaal
Nah, de schoenen zijn tijdlozer dan de plaatquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Degelijk nummer + flinke meme = potentiële top 10 kandidaat.
Ik ben een vrouw, je vraagt water ook niet om droog te zijnquote:
“De wind praat tegen ochtendjassen als meeuwen tegen bier op het koude kille strand”quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Netjes.
"Zittend in de zon zie ik ochtendjassen en glazen bier"
Zeg je nou dat jij ook niet droog ...quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, je vraagt water ook niet om droog te zijn
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:20 schreef Kyran het volgende:
Wacht je 9 uur voordat je naar binnen mag sta je dan verdomme in een hoekje met je telefoon te kutten ... .snap je toch niet.
Dat vroeg ik mezelf ook afquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Was dit nu een vrouw of een man qua fragment?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:20 schreef KBFX2002 het volgende:
Dat had ik 'm ook wel kunnen vertellen.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:20 schreef KBFX2002 het volgende:
Dat had ik 'm ook wel kunnen vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |