En dat is weer omdat van Gerwen moet darten, want hij lijkt op shrekquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:03 schreef Isorden het volgende:
Enige reden dat All Star erin instaat is vanwege shrek en alle miems
Wat een nep vegetariër!quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Wij hebben trouwens heerlijk Flappie gegeten met Kerst.
Mijn vriendin eet normaal vegetarisch maar maakte een uitzondering hiervoor.
Op die kinderliedjes raak ik ook nogal uitgekeken. Al varieer ik meestal richting het Kleine Café en Het Dorp enzo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb heel veel Smiths gezongen voor de Pippies toen ze klein waren.
Als ze mijn stem hoorden was het goed en dan kon ik beter Smiths zingen dan Olifantje in het bos.
Girlfriend in a Coma is ook wel lachen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn favoriete Smiths
Maar mijn favoriete lyric blijft Some bigger are bigger than others, some girls mothers are bigger than other girls mothers
Van geniale album Stangeways, Here we comequote:Op vrijdag 27 december 2019 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn favoriete Smiths
Maar mijn favoriete lyric blijft Some bigger are bigger than others, some girls mothers are bigger than other girls mothers
Rabbering heeft respect voor de muziek, doet t prima.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vind die Rabbering maar een lulletje rozenwater. Ik wil Bert Haandrikman terug ik de Top!
Flexitarier noemen ze dat toch?quote:
Illuminati!!quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dat is weer omdat van Gerwen moet darten, want hij lijkt op shrek
Gewoon opvoeden noemen ze dat, goede muziek meegeven, ten koste van alles dat ze gaan luisteren naar lil kleine, maan of merolquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb heel veel Smiths gezongen voor de Pippies toen ze klein waren.
Als ze mijn stem hoorden was het goed en dan kon ik beter Smiths zingen dan Olifantje in het bos.
Zwakte.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik haak fftjes af en ga ff een serie ofzo kijken.
Bij dit uurtje!! Mooie nummers manquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik haak fftjes af en ga ff een serie ofzo kijken.
Loeminadi!quote:
Dit. Ik vind hem echt heel fijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rabbering heeft respect voor de muziek, doet t prima.
T is dan ook een uur voor whiskyquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Veel gesmash en mouths dit uur
Is hetzelfdequote:Op vrijdag 27 december 2019 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is ook om milieuredenen, niet om zielige-diertjes-redenen. Gelukkig.
Dan ben ik ook een flexitarier voor wie het eigenlijk nooit uitkomt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Flexitarier noemen ze dat toch?
Alleen wanneer het ze uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |