Serieus?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat meisje dat op Olcay lijkt is haar zusje hoorde ik vandaag
De lijst moet toch ergens mee gevuld worden.quote:
Had het niet over Cielke. Cielke isquote:
Een verstandig iemandquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn chocola gaat niet de koelkast in. Maar delen kan ik heel goed
Ruud heeft gewoon schijtquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ruud wil de kruiwagen niet eens verbloemen dan
vraag het the bassmanquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Lekker basje wel.
Is dat eigenlijk moeilijk? Basgitaar leren spelen?
Dan had ik er vorige week volgens mij eentje aan mijn deur. Dacht echt even dat zij het was. Kwam een enquete afnemen.quote:
In de zomer nochtans geen slecht idee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een verstandig iemand
Mensen die chocolade in de koelkast doen
Godver afgelopen uur stemlijst GENOT gemist,quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Favorieten afgelopen uur:
1. Keane - Everybody's Changing
2. Bryan Adams - Run To You
3. Marc Cohn - Walking in Memphis
4. De Dijk - Als Het Golft
5. Earth & Fire - Storm and Thunder
6. George Harrison - My Sweet Lord
7. Neil Young - Harvest Moon
8. David Bowie - Golden Years
9. Lenny Kravitz - Let Love Rule
10. Willie Nelson - Always On My Mind
11. Michael Kiwanuka - Home Again
12. P!nk - Dear Mr President
13. Herman van Veen - Anne
Ja, dat ze niet even 2 weken eerder kon werpen. Belachelijk. Denk aan je fans Cielke ....quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Had het niet over Cielke. Cielke isalleen zwangerschap verkeerd gepland
Alleen tijdens een hittegolf.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een verstandig iemand
Mensen die chocolade in de koelkast doen
Je hebt een punt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de zomer nochtans geen slecht idee.
xDquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zeg, dat grafiekje uit de OP, kan dat ook met userstats gedaan worden?
🤣
Wil jij dan van mij ook wat? Ik heb wijn in huis bijvoorbeeld. Vrij veel zelfs, want ik drink zelf bijna niet maar in m'n kerstpakket van werk zaten vier flessen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn chocola gaat niet de koelkast in. Maar delen kan ik heel goed
Daarom nooit de deur opendoenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan had ik er vorige week volgens mij eentje aan mijn deur. Dacht echt even dat zij het was. Kwam een enquete afnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |