Of nummers over meisjes namen:quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ho ho hoeveel nummers zijn er wel niet over muses geschreven
Ik had toen 6300 posts in een week.quote:
Caroline is echt verschrikkelijk ja net als die sidekicks van Ruud de Wildquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is wel stukken beter te pruimen dan die glutengleuf van Stenders
De chocola ligt er ook niet in, dat is echt heel zonde van je chocola.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Chocola dan graag. En chips, maar die heb ik liever niet uit de koelkast.
Zo heet een restaurant hier in de buurt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Krijgen we later nog de wok of life?
De teringquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had toen 6300 posts in een week.
gatver.. droge chipsquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat ligt boven de koelkast. Is dat ook goed?
Dat zien wij zeker door de vingers.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat ligt boven de koelkast. Is dat ook goed?
HEY! Originele sidekick van Ruud is niks mee. Cielkequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Caroline is echt verschrikkelijk ja net als die sidekicks van Ruud de Wild
Iemand moet de inspiratie aanbrengenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is dan het genie van de artiest
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Om en muze te worden moet je toch eerst een groupie zijn?
Cielkequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
HEY! Originele sidekick van Ruud is niks mee. Cielke
Waarom heeft die er in hemelsnaam 3 trouwens? Dat meisje is er waarschijnlijk alleen bij omdat ze een beetje op Olcay lijktquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Caroline is echt verschrikkelijk ja net als die sidekicks van Ruud de Wild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |