trustenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
Ben erg moe. Ik ga zo slapen hoop ik. Trusten peeps, slaap lekker voor straks![]()
Slaap lekker, Prisha. Dat zal wel lukken na al je actie van vandaag.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
Ben erg moe. Ik ga zo slapen hoop ik. Trusten peeps, slaap lekker voor straks![]()
Ik heb geen idee meer ... dacht al langer .. maar boeit verder nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In des jaren des heren 2013.
Even kijken of ik zie wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bunting kijkt tijdens het gooien altijd of hij zeer dringend naar het toilet moet.
Calvanize van Chemical brothersquote:
Sorryquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net niet, maar dat 'een beetje' was een beetje niet waar.
Ohw. Niet aangeklikt. Darts en fok en muziek, dat is teveelquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Calvanize van Chemical brothers
[..]
Sorry
Ach, het voelt wel stevig aan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Calvanize van Chemical brothers
[..]
Sorry
hij trekt een pers bekkiequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Even kijken of ik zie wat je bedoelt.
Was dat je nooit eerder opgevallen dus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zie het, echt een gezicht alsof ie zit te persen, die lippen ook![]()
Snap ik geheelquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw. Niet aangeklikt. Darts en fok en muziek, dat is teveel
Nou ja zag het wel, maar dacht er verder niets bij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was dat je nooit eerder opgevallen dus.
Oh, daar ben ik een ster in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou ja zag het wel, maar dacht er verder niets bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |