Vuurtorenwachter is misschien wel wat. Ergens op een rots in zee dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef tonja het volgende:
[..]
En jij gooit er gewoon nog een schepje bovenop ook. Daar gaat mijn droombaan
Op de lagere school was het wel leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja ik hou ook niet van carnaval
Ik deed het met plezier.quote:
McGyver?quote:
En dan naar de Appie moeten... Ik dacht het ff niet hèquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vuurtorenwachter is misschien wel wat. Ergens op een rots in zee dan.
Speciaal onderwijs, Voorgezet Speciaal en gewoon basisonderwijsquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt lesgegeven? Respect! Echt enorme respect voor
Nee joh...niet nodig...droppings!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:36 schreef tonja het volgende:
[..]
En dan naar de Appie moeten... Ik dacht het ff niet hè
oh schrok al, dacht dat we nu al weer over carnaval gingen praten.quote:
Ik ga niet klikken...anders krijg ik allemaal Carnaval suggesties in mijn YT. Of Efteling suggestiesquote:
Shrekquote:
noquote:
ja maar..de Indische waterleliesquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken...anders krijg ik allemaal Carnaval suggesties in mijn YT. Of Efteling suggesties
je UIquote:
Dat laatste geloof ik direct, je moet er wel voor in de wieg gelegd zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Speciaal onderwijs, Voorgezet Speciaal en gewoon basisonderwijs![]()
Het heeft ook geweldig mooie kanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |