Die moest ballen met Huub...quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, die werd er vrij snel uit gestemd. Dat was jammer.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van alle UI's die ik van je gezien heb vind ik deze weer het beste bij je passen.
Bij loffie de beentjes in het zwembad.
hoi!quote:
thanksquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die UI hoort zéker bij je, één van de fraaiste ooit.
Gek is dat toch. Een UI associëren met het beeld wat je van iemand hebt. Sig000 experimenteerde daar wel mee.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gek is dat toch. Een UI associëren met het beeld wat je van iemand hebt. Sig000 experimenteerde daar wel mee.
Wat doe je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap dat veranderen van UI steeds sowieso niet.
Best wel. In uto was er iemand met een UI van Al Bundy. Op een gegeven moment was hij gewoon voor mij Al Bundy. Heel bizar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gek is dat toch. Een UI associëren met het beeld wat je van iemand hebt. Sig000 experimenteerde daar wel mee.
Als je hier als nieuwe user binnenkomt en je hebt als UI een schedel waar bloed uitloopt, maar blijkt een heel lief persoon te zijn, wat dan?quote:
Ik ook, terwijl het ook weer niet geheel bij me past.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van alle UI's die ik van je gezien heb vind ik deze weer het beste bij je passen.
Bij loffie de beentjes in het zwembad.
Sowieso het beeld wat je van iemand hebt. Dan kom je op een meeting en dan blijkt het zo onjuist te zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Best wel. In uto was er iemand met een UI van Al Bundy. Op een gegeven moment was hij gewoon voor mij Al Bundy. Heel bizar.
Raar hè, maar zo werkt het wel, ik vind het wel fijn als users een beetje standvastig zijn met hun UIquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Best wel. In uto was er iemand met een UI van Al Bundy. Op een gegeven moment was hij gewoon voor mij Al Bundy. Heel bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |