Nope.quote:
Was ook niet lullig bedoeld hoor. Ik vind het oprecht interessant om de verschillen te zien. Ik krijg kippenvel van Nightwish terwijl iemand anders het Eftelingmetal noemt bijvquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overigens koppel ik sommige muziek gewoon aan bepaalde dingen. Zo gaat dat.
Jepquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wel heel veel airplay op MTV weet ik nog.
Zouden ze op FOK! eens moeten doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In beide gevallen wordt er gewoon geruimd.
Ik ben het voor een keer roerend met je eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hierna komen er achter elkaar twee nummers waar je spontaan vogelgriep van krijgt.
Your lavalamp is not enough, not enough.. staat er niet in volgens mijquote:
Treffende vergelijking.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Was ook niet lullig bedoeld hoor. Ik vind het oprecht interessant om de verschillen te zien. Ik krijg kippenvel van Nightwish terwijl iemand anders het Eftelingmetal noemt bijv
Nou nou nouquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zouden ze op FOK! eens moeten doen.
Wat vind je van Caro Emerald en Alain Clark?quote:
Ik ben gek op Eftelingmetalquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Was ook niet lullig bedoeld hoor. Ik vind het oprecht interessant om de verschillen te zien. Ik krijg kippenvel van Nightwish terwijl iemand anders het Eftelingmetal noemt bijv
Caro is SBS alternatief. Dat moeders op het schoolplein kunnen zeggen dat ze zo iets leuks ontdekt hebben. Met gekleurd pittig haar uiteraard.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben het voor een keer roerend met je eens.
Vooral Caro Emerald vind ik echt tenenkrommend. Het enige positieve is dat hij nu al komt en niet pas op oudejaarsavond.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je van Caro Emerald en Alain Clark?
Vraag niet aan mij gesteld maarquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ja dat is wel goed!quote:
Ik vind het qua muzikaliteit best jammer dat Alain Clark zulke kutplaatjes maakt. Zit best wat in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze Caro Emerald nog wel leuk. Wat ze daarna allemaal geschreven heeft is veel ergere meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |