Ik vind het qua muzikaliteit best jammer dat Alain Clark zulke kutplaatjes maakt. Zit best wat in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je van Caro Emerald en Alain Clark?
eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze Caro Emerald nog wel leuk. Wat ze daarna allemaal geschreven heeft is veel ergere meuk.
We kunnen elkaar alweer de hand schudden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze Caro Emerald nog wel leuk. Wat ze daarna allemaal geschreven heeft is veel ergere meuk.
Als mijn flop 10 een flop 20 was had ik Caro Emerald daarin gezet. Net tussen Claudia de Breij en het zoveelste nummer van André Hazes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Caro is SBS alternatief. Dat moeders op het schoolplein kunnen zeggen dat ze zo iets leuks ontdekt hebben. Met gekleurd pittig haar uiteraard.
Daarna werd het snel een herhaling van zetten inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
Dit jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
Dat idee heb ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind het qua muzikaliteit best jammer dat Alain Clark zulke kutplaatjes maakt. Zit best wat in.
Deze was leuk in de Bacardi reclame, daarna werd het kut idd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoop het maar ik vrees dat het nummer van Danny Vera meer emotionele gevoelens oproept dan dit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Aan de komende twee voormalige top 100-platen te horen kunnen we Danny Vera zo rond 2029 in deze regionen verwachten.
Allemaal heerlijk imo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef jrwl het volgende:
je hebt goede Eftelingmetal en minder goede Eftelingmetal
The Gathering en Nightwish zijn heerlijke goede briljante Eftelingmetal. Within Temptation is matige Eftelingmetal
ik denk dat Danny best een blijvertje zou kunnen zijn in de top 100.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Aan de komende twee voormalige top 100-platen te horen kunnen we Danny Vera zo rond 2029 in deze regionen verwachten.
Deze man snapt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef jrwl het volgende:
The Gathering en Nightwish zijn heerlijke goede briljante Eftelingmetal. Within Temptation is matige Eftelingmetal
Danny Vera vergelijken met deze zooiquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
In elk geval nog jaren op 31 december denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk dat Danny best een blijvertje zou kunnen zijn in de top 100.
Geen betere Efteling metal dan Carnaval Festival.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef jrwl het volgende:
Stond dit ooit op 22quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Van 22 naar 1200 in 9 jaar. Het kan verkeren..
Eigenlijk ben je het altijd met me eens, alleen durf je dat niet toe te geven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben het voor een keer roerend met je eens.
Vooral Caro Emerald vind ik echt tenenkrommend. Het enige positieve is dat hij nu al komt en niet pas op oudejaarsavond.
Adele is as far as I'm concerned nu ook uit de top 100... ook ooit eens op 6 begonnen :/quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Prima plaatje, niks mis mee. Laat gaan man, lekker man.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die veratje doet het lekker toch? Heerlijk ventje. Goed dit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Prima plaatje, niks mis mee. Laat gaan man, lekker man.
Best een shock inderdaad, maar is echt zoquote:
Dat jaar werd je ook helemaal doodgegooid met dit nummerquote:
Tot ze weer eens een nieuw album met wereldhits heeft, dan stijgt alles weer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Adele is as far as I'm concerned nu ook uit de top 100... ook ooit eens op 6 begonnen :/
Ja joh, doet ie leuk, echt waar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die veratje doet het lekker toch? Heerlijk ventje. Goed dit.
Ja toch man, ghehehequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die veratje doet het lekker toch? Heerlijk ventje. Goed dit.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat was toen het nog de top 22 was, hoop ik??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |