40-45 euroquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoeveel kosten de tickets voor in dat café eigenlijk?
Ja, dat weet ik ook nog heel goed. Inderdaad een heftig jaar geweest. Maar het gaat wel goed met mij hoor. En belangrijker nog, met mijn dochter gelukkig ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heftig zeg.... lekker om je eigen stekkie te hebben! Ik herken dat wel. Gaat de omgang met jullie dochter goed?
Ik herinner me ook nog goed dat je toen zwanger was. Het jaar daarvoor was ik zwanger tijdens de top 2000.
Petrus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Vandaag in de afdeling 'Fok! mag het zeggen':
Welk biertje moet ik drinken, een Ringwood Boondoggle, een Petrus Dubbel of een Lagunitas IPA?
Alledriequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Welk biertje moet ik drinken, een Ringwood Boondoggle, een Petrus Dubbel of een Lagunitas IPA?
Lagunitas! Welke heb je? Die sumthing sumthing?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Petrus. Lagunitas kun je wegsmijten, tenzij je ook van bitter lemon zonder iets houdt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ken alleen de middelste, en daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:21 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Petrus. Lagunitas kun je wegsmijten, tenzij je ook van bitter lemon zonder iets houdt.
Drink nu zelf een Martin's IPA, dus de laatstequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Nee de gewone IPA. Maar je was net te laat, dus het wordt Petrusquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lagunitas! Welke heb je? Die sumthing sumthing?
Dat laatste ja....quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Donna![]()
Beetje jammer dat ze scientologist is.
Donna was echt mijn crush als een tienerjongenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Donna![]()
Je kan haar tetten in Orange is the new black zien trouwens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Donna![]()
Ja, wie gaat er nou bij een sekte.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Donna![]()
Nothing Breaks Like A Heart is al geweest inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar al een gebroken
Precies. Gewoon Sir Elton blijven en niet zo'n rare rapper wordenquote:
Da's nieliev niequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar al een gebroken
Ok.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:24 schreef Kyran het volgende:
Wanneer komt Maiden of Motorhead ... biertjes beginnen tegen me te praten....drink meeeee
Is nog steeds een mooie verschijningquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Donna was echt mijn crush als een tienerjongen![]()
Ik sinds 2003. Dit topic stond me zelfs bij tijdens de miskraam van mijn toenmalige echtgenote in 2004quote:
Goed om te horen dat het met jullie allebei goed gaat!quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook nog heel goed. Inderdaad een heftig jaar geweest. Maar het gaat wel goed met mij hoor. En belangrijker nog, met mijn dochter gelukkig ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |