Dat weet niemand, zelfde geld voor de Xbox toch.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:45 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens leaks (al staat er wel bij dat je het met een korreltje zout moet nemen) zou de PS5 weer minder krachtig zijn dan de nieuwe Xbox (oa 9,2TF vs 12TF).
Als dat daadwerkelijk waar is, zou dat wel een gemiste kans zijn.
Wanneer wordt de PS5, en de specs, eigenlijk officieel onthuld?
Xbox Series X en PS5 danquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:45 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens leaks (al staat er wel bij dat je het met een korreltje zout moet nemen) zou de PS5 weer minder krachtig zijn dan de nieuwe Xbox (oa 9,2TF vs 12TF).
Als dat daadwerkelijk waar is, zou dat wel een gemiste kans zijn.
Wanneer wordt de PS5, en de specs, eigenlijk officieel onthuld?
Het gaat uiteindelijk toch alleen om de content.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Xbox Series X en PS5 dan
Ik geloof het nog niet helemaal dat er een groot verschil tussen de consoles gaat zitten.
Misschien wel met ¤100,- verschil.
Wat voor level en build heb je?quote:Op zondag 29 december 2019 22:35 schreef KennyPowers het volgende:
Geitendemoon ook dood. Laf gevochten, maarja, ze geven je daar ook weinig keus.
Fantastische gamequote:Op dinsdag 31 december 2019 14:11 schreef KennyPowers het volgende:
Even laatste missie Titanfall 2 doen en dat is het weer voor dit jaar. Volgend jaar maar wat minderen (lol).
Verdeeld over Endurance/Vitality/Strength en af en toe een random andere. Kan je dat nog ergens resetten eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat voor level en build heb je?
Alleen jammer vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ik speel voornamelijk mutiplatform games en PS (console)-exclusives dus een PS5 komt er wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk toch alleen om de content.
De PS4 was al vrij makkelijk en met al die extra toeters en bellen van de PS5 gaat het zeker niet moeilijk zijn vergeleken met een PS3.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:26 schreef MMaRsu het volgende:
toch schijnt dat de ps5 weer makkelijker is om voor te ontwikkelen
Aldus Sony.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:26 schreef MMaRsu het volgende:
toch schijnt dat de ps5 weer makkelijker is om voor te ontwikkelen
Zag er veelbelovend uit. Nu nog de gameplay.quote:
Late reactie. Maar ik wil gta (en andere games) samen met m'n zoontje spelen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 december 2019 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je met een tweede PS4? Kun je niet beter wachten op de PS5? Over 10,5 maanden kun je los.
Nee volgens developers met devkitsquote:
Dat zou ik ook zeggen als je nieuwe games wil verkopen......quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee volgens developers met devkits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |