Stevigheid voor alles.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:18 schreef BB-King het volgende:
We gaan nu eindelijk zien wat voor lichaamsgewicht een goede darter maakt.
Die kop van Co ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Pricegod
[ afbeelding ]
Bedankt, René Miochquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ronin
Tomorrow Never Dies
Pirates
Graag gedaan.
Tering wat een slechte comeback is dit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow en wie ben jij dan? Huh. Nog nooit van gehoord, serieusDagjesvolk
Is gewoon een sympathieke gast. Die dikke kwal van een Lewis mag ik niet en die dikke pad King ook niet.quote:
Misschien eet Price wel meer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen ze een weddenschap hebben afgesloten? Dat als Price wint Hendo een paar maanden met hem mee moet doen met fitness. En andersom dat Price net zoveel moet eten als Hendo.
Op het rugby veld krijgt ie alsnog niet voor elkaar Henderson te tackelenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Price
Enige zo'n beetje die aan fitness doet
Ik denk dat Price netzoveel calorieën naar binnen drukt als Hendo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen ze een weddenschap hebben afgesloten? Dat als Price wint Hendo een paar maanden met hem mee moet doen met fitness. En andersom dat Price net zoveel moet eten als Hendo.
Voormalig keelgrijper niet te vergeten..quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is gewoon een sympathieke gast. Die dikke kwal van een Lewis mag ik niet en die dikke pad King ook niet.
Payne denk ik ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Price
Enige zo'n beetje die aan fitness doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |