Nee, helemaal niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je goed door gekregen dan. Ik heb het daar toch helemaal niet over gehad?
Omdat ik er zenuwachtig van word jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier kun je toch niet stil bij zitten.
Beste nummer van Kygo vind ik Remind Me To Forget, daar ga ik heel lekker op.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vind stiekem zijn versie van Higher Love best wel fijn
Nee, hier moet je op bewegen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier kun je toch niet stil bij zitten.
O.a. Spanje? Welke landen nog meer. Wij gaan trouwens naar Gran Canaria, ligt niet echt in de buurt van Spanje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Maar wij gaan zelf waarschijnlijk ook o.a. naar Spanje...
En deze helemaal.quote:
Wintersport in Oostenrijk en iets richting de USA en de Antillen waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
O.a. Spanje? Welke landen nog meer. Wij gaan trouwens naar Gran Canaria, ligt niet echt in de buurt van Spanje.
Goed geschoven van radio 2quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Marvin Gaye back to back is wel lekker. Goed idee van stemmend Nederland.
Hoit it to the grapevine is dat toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:34 schreef Isorden het volgende:
Oh sweet, de CCR versie breekt de lijst gewoon doormidden
Zo zonde dat ie zo vroeg ons heeft verlaten.quote:
Dat hij zo laag staat vind ik persoonlijk wat minderquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Marvin Gaye back to back is wel lekker. Goed idee van stemmend Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |