Pics?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef MTheBassman het volgende:
STEMLIJST GENOT![]()
![]()
![]()
Tijd om iets stuk te slaan
Ik heb familie wonen in Witten. Daar verblijf ik tijdens Blues Grolloo.quote:
Nee, ik zat in een vakantiewoning vlakbij Assen, vandaag de bende ontvlucht om me twee dagen in de Top 2000 onder te dompelen, de rest achtergelaten.quote:
het zal niet mijn basgitaar worden.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, ik zat in een vakantiewoning vlakbij Assen, vandaag de bende ontvlucht om me twee dagen in de Top 2000 onder te dompelen, de rest achtergelaten.
We care a lot! (no pun intended)quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef Isorden het volgende:
Eerste nummer wat ik van FNM leerde kennen was Midlife Crisis....
Ruinerwold schijnt een goede plek te zijn om je af te sluiten van je omgeving.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, ik zat in een vakantiewoning vlakbij Assen, vandaag de bende ontvlucht om me twee dagen in de Top 2000 onder te dompelen, de rest achtergelaten.
"Pics van je basgitaar" klinkt wel weer fout.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het zal niet mijn basgitaar worden.
Dacht even dat dit hem was inderdaad, maar was natuurlijk Midlife Crisis.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:41 schreef Isorden het volgende:
Eerste nummer wat ik van FNM leerde kennen was Midlife Crisis....
Gok is waar
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ruinerwold schijnt een goede plek te zijn om je af te sluiten van je omgeving.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:43 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Dacht even dat dit hem was inderdaad, maar was natuurlijk Midlife Crisis.
Binnenkort maar eens terug naar Los Santos.
Heel Drenthe lijkt afgesloten van de omgeving.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ruinerwold schijnt een goede plek te zijn om je af te sluiten van je omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |