Nee dat was Annemariequote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gaat Annabel mee
(of zit ik nu helemaal mis?
Wordt niks zonder haar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gaat Annabel mee
Als ze het even aan haar moeder gaat vragenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gaat Annabel mee
Niet het Golden Wokpaleis toevallig?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
Ik reed vandaag in Bovensmilde langs de meest troosteloze All You Can Eat Woktent die ik ooit heb gezien. En dat zegt wat.
Wat ziet dat ding er verschrikkelijk uit idd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
Ik reed vandaag in Bovensmilde langs de meest troosteloze All You Can Eat Woktent die ik ooit heb gezien. En dat zegt wat.
Bovensmilde? Ook een Assenaar?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
Weet niet, zag er uit als een gemiddelde varkensstal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet het Golden Wokpaleis toevallig?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet het Golden Wokpaleis toevallig?
Drenths in the huis.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef Tris het volgende:
[..]
Wat ziet dat ding er verschrikkelijk uit idd.
Epic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |