Iedereen maakt fouten en heeft weleens rare gedachtenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:38 schreef Bugno3 het volgende:
Toen dit uitkwam dacht ik dat het een instant classic was. De tweede keer was-ie grijsgedraaid.
Snow Patrol kan ik eigenlijk ook niet meer aanhoren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:38 schreef Bugno3 het volgende:
Toen dit uitkwam dacht ik dat het een instant classic was. De tweede keer was-ie grijsgedraaid.
Talk, Trouble, 42 zijn mijn favorieten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:38 schreef KolonelBroodje het volgende:
Deze en volgende Coldplay nummer zijn mijn favoriet van Coldplay. Heb op de volgende gestemd (Talk)
Dit is serieus best een aardig liedjequote:
Ja, deze valt best meequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:39 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dit is serieus best een aardig liedje
The Hardest Part Live is genot. En Lost ook, maar dan ook live.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Talk, Trouble, 42 zijn mijn favorieten.
Beetje apart concept was hetquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
LeftRightLeftRightLeft is de beste Coldplay ooit. Eens?
Ja, zoiets, maar toch laat het me cold.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:38 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer vind ik niet vervelend op de achtergrond.
Mee eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
The Hardest Part Live is genot. En Lost ook, maar dan ook live.
Van de albumplaten: Don't Panic, Green Eyes en Everything's Not Lost
Zo kut dat in het Goffertpark aan de late kant was. Alles waaide wegquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:42 schreef BobW het volgende:
[..]
Prachtig op LeftRightLeftRightLeft met het piano outro
Ben persoonlijk meer fan van Ode to Deodorant. Of Mooie Ellebogen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
LeftRightLeftRightLeft is de beste Coldplay ooit. Eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |