Hoeveel Nm draait dat ding als je bij 200 pk een performance koppeling nodig hebt?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Sjemmert het volgende:
Mijn auto![]()
[ afbeelding ]
Koppeling begint ligt te slippen, overweeg hem te vervangen voor een performance koppeling en drukgroep om hem daarna te chippen naar 200 pk.
Dat kost toch geen zes weken joh...quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:07 schreef lipje het volgende:
[..]
Zal wel loszagen en nieuwe balk lassen worden
Van 163pk/220Nm naar 200pk/300Nm ongeveer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoeveel Nm draait dat ding als je bij 200 pk een performance koppeling nodig hebt?
Dacht ik ook...... tenzij ze het in de verloren uurtjes gaan doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat kost toch geen zes weken joh...
Of ze eerst vier a vijf weken wachten voor ze er aan beginnenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dacht ik ook...... tenzij ze het in de verloren uurtjes gaan doen.
Dat was dus eerst wel hun plan en nu niet meer. Scheelt dat ik weet hoe onmogelijk het is om aan goede monteurs te komen anders was ik nog veel minder blij geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dacht ik ook...... tenzij ze het in de verloren uurtjes gaan doen.
Ik begrijp uit de rest van de posts dat je hebt geprobeerd om er een compact-versie van te maken?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar dan heb ik in ieder geval kostenloos hun leenauto, dat motiveert ze wel de boel zsm af te ronden. En vooral grote drukte bij hun en veel manuren die er in gaan steken. Ze zijn gelukkig al begonnen ondertussen.
Ja de voorkant mist er af. Zie t filmpje in de OP :pquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik begrijp uit de rest van de posts dat je hebt geprobeerd om er een compact-versie van te maken?![]()
Ah, effe gemistquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja de voorkant mist er af. Zie t filmpje in de OP :p
Ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, effe gemist![]()
Maar het was economisch nog wel haalbaar om hem te fiksen 👍🏼
Zie net een foto op fb van een kennis die nu met 2 expeditie campers in de woestijn is, waaronder deze. Definitief een Steyrquote:Op zondag 29 december 2019 21:39 schreef derLudolf het volgende:
Iemand enig idee wat voor voertuig dit is?
Ja een 4x4 camper, maar merk/type
https://live.staticflickr.com/65535/49262509246_a71970e57f_b.jpg
Thanks. Had zelf ook al de blog van de eigenaren van deze gevonden, daar stond ook dat het Steyr was.quote:Op woensdag 1 januari 2020 10:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zie net een foto op fb van een kennis die nu met 2 expeditie campers in de woestijn is, waaronder deze. Definitief een Steyr
Dat is het zeker niet. Had het wel moeten zijn thoughquote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Danke sehr!
Er liep iemand te verkondigen dat het een Unimog was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |