Of drie, ligt eraan of je in de Paul is Dead-theorie gelooftquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:12 schreef MTheBassman het volgende:
Een beetje onhandig dat twee van de vier Beatles leden niet zo goed weten hoe dat voelt.
Je onderschat me, ik ben tactisch gaan zitten bij een muur met een stopcontactquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je oortjes/telefoon hebben vanzelf geen batterij meer over.
KinderBeatles dit
Hier deze 3 pas geweest;quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:10 schreef Isorden het volgende:
- The Allman Brothers Band - Jessica
- Average White Band - Pick Up The Pieces
- Hall & Oates - Adult Education
- Little River Band - Home On A Monday
- Steely Dan - Reelin' In The Years
1437 Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever Autumn
1431 Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
Stemlijst tot nu toe
Dan wil je dus dat het laat wordt en is er geen probleem.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Je onderschat me, ik ben tactisch gaan zitten bij een muur met een stopcontacten heb een lange laadkabel mee.
Voorbereiding is de key hier
Het trieste is dat je waarschijnlijk gelijk hebquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:15 schreef Isorden het volgende:
De tekst kan in de huidige sneeuwvlokjes tijd waarschijnlijk ook niet meer
Hoho, 1,2 miljoen keer gestreamd tijdens de Kerst. Mariah GODDESSSSSquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:14 schreef alopio het volgende:
Kerstnummer wat mooi is ipv dat gekrijs van Mariah Carrey
Hoe kan Pure Morning er in staan, maar Song To Say Goodbye en Meds niet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier deze 3 pas geweest;
Michel Sardou
Les Lacs Du Connemara
Placebo
Pure Morning
Rene Klijn
Mister Blue
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan wil je dus dat het laat wordt en is er geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |