Heb ik ook. Er zitten te veel glitter en glamour effectjes ertussendoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kan op zich het wat meer funky karakter van dit wel waarderen, maar dan zit er weer zo'n randje aan wat ik dan weer echt niks vind, te overgeproduceerd ofzo?
Dit is platter geproduceerd dan Marijke Helwegen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kan op zich het wat meer funky karakter van dit wel waarderen, maar dan zit er weer zo'n randje aan wat ik dan weer echt niks vind, te overgeproduceerd ofzo?
Ik zal het in de gaten houden, waar moet ik specifiek op lettenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mocht je nog Finse 2-euro herdenkingsmunten tegenkomen hou ik me aanbevolen.
Moet jij weten.quote:
Zoiets zal ik zelfs na een fles Jägermeister niet kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:23 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is zo'n nummer die ik pas een beetje kan tolereren na 10 pils in een nachtclub
Vandaar... dacht vandeweek ff dat Olcay in de studio stond. Maar dit verklaard een hoopquote:
Yup, dat hele album vind ik leuker/beter om te luisteren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vang je liever een granaat dan?
Er staat heel groot HERDENKING in het Fins op.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houden, waar moet ik specifiek op letten
Tolereren is anders dan waarderenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zoiets zal ik zelfs na een fles Jägermeister niet kunnen waarderen.
niet zo onverschillig he..quote:
Ja da's denk ik wel een goeie manier om het te omschrijven, heel dynamisch is de productie idd nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is platter geproduceerd dan Marijke Helwegen.
Beter komt Cielke dan snel terug van zwangerschapsverlof, ik luister Ruud ook wel eens op de terugweg in de auto, maar ik kan die Georgina echt niet aan.quote:
Gelikter dan de vagina van Merol door Dave Grohl.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is platter geproduceerd dan Marijke Helwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |