Nooit geweten dat je stiekem een vrouw was.quote:
Deze zit er al een jaartje of tien in geloof ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit klinkt als zo'n nummer dat er over een paar jaar weer uit vliegt
3FM wordt binnenkort zelf afgekapt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijkbaar heeft een 3fm-DJ Springen Nondeju van de Snollebollekes afgekapt tijdens de Top Serious Request
Stenders is niet de enige.
Ook rellen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijkbaar heeft een 3fm-DJ Springen Nondeju van de Snollebollekes afgekapt tijdens de Top Serious Request
Stenders is niet de enige.
Ook niet na mijn odes aan Whitney hier in MUZ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je stiekem een vrouw was.
Is het al zo oud ja?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Staat er nu al een jaar of 5 in denk ik.
Hoeveel procent marktaandeel was het ook alweer?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
3FM wordt binnenkort zelf afgekapt.
Al bijna 20 jaar oud denk ik zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is het al zo oud ja?
Ik luister zo weinig radio dat ik over het algemeen nieuwere muziek totaal niet in de tijd kan plaatsen
Nee, ik dacht aan een andere Whitney.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ook niet na mijn odes aan Whitney hier in MUZ?
2007 johquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is het al zo oud ja?
Ik luister zo weinig radio dat ik over het algemeen nieuwere muziek totaal niet in de tijd kan plaatsen
Serieuze hippe boys met de beentjes gekruist. En dan ben ik de vrouw hier.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ik dacht aan een andere Whitney.
Wat een vooroordelen weer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Serieuze hippe boys met de beentjes gekruist. En dan ben ik de vrouw hier.
Jij begon he, jij begon.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen weer.
Ah, ik heb geen tv aan, dus kon het niet zien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
de nieuwslezer heeft geen galmknopje dus dat was gespeeld.
#stemnummergenotquote:
Daar staat me niets van bij, zou Mark Rutte nu zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |