Ik ben lang niet daar geweest maar geef je gelijk. Dat is gewoonquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef Blues het volgende:
Dat was een smerige vette ongare oliebol van de kraam in Haarlem Schalkwijk
Welke? Die bij de ingang van de AH/Deka?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef Blues het volgende:
Dat was een smerige vette ongare oliebol van de kraam in Haarlem Schalkwijk
Die inderdaad. Bah.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:12 schreef borisz het volgende:
Welke? Die bij de ingang van de AH/Deka?
Weet ik dat ik daar niet moet gaan halen
VOrig jaar bij de Bakker als je even doortloopt de oliebollen gehaald. Die waren oke.quote:
We waren daar al een tijd niet geweest, maar wat een bouwput zijn die oude parkeerplekken gewordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:23 schreef borisz het volgende:
VOrig jaar bij de Bakker als je even doortloopt de oliebollen gehaald. Die waren oke.
Op gevoel die kram toen al overgeslagen.
Bios. Kinepolis gaat er komen. Het is het eerste activiteit in de vernieuwingsslag van Schalkwijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:29 schreef Blues het volgende:
[..]
We waren daar al een tijd niet geweest, maar wat een bouwput zijn die oude parkeerplekken gewordenWat komt daar?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:33 schreef borisz het volgende:
Bios. Kinepolis gaat er komen. Het is het eerste activiteit in de vernieuwingsslag van Schalkwijk.
Van het Oude VNU-gebouw t/m het ziekenhuisterrein. Alles gaat de komende jaren op de schop.
Fijn gedanst?quote:Op zondag 29 december 2019 02:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Cheese fire noodles als nachtsnack want behoorlijke trek.
Kreeg n harde elleboog tegen mn kaak, die is nu beursquote:Op zondag 29 december 2019 10:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fijn gedanst?
Heb nu rolletjes kip en rookvlees met roomkaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |