Lijkt net de efteling on steroidsquote:
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:
Ik hoor het al. Dat wordt een spierkapsel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden, ik ga even naar de kapper en sporten. Tot straks!
Mijn zoon was daar onlangs nog. De oma van zijn vriendin woont daar ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:38 schreef Strani het volgende:
Ah, een luisteraar uit Alicante, da's mijn provincie.
Wel met betere wachtmuziekquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:39 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Lijkt net de efteling on steroids
Krijg je met al die nieuwe Efteling metal in de lijstquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:39 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Lijkt net de efteling on steroids
1 S te veelquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net nog in Florence, nu weer in Massachussets (wat ik nooit kan spellen)
Dat swsquote:
Georgia!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:39 schreef PippenScottie het volgende:
Hier zou iemand een Top 2000 quizvraag over kunnen maken.
Noem alle Amerikaanse Staten die ooit als (deel van een) title in de top 2000 hebben gestaan.
Go!
Tennessee Whiskey!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:39 schreef PippenScottie het volgende:
Noem alle Amerikaanse Staten die ooit als (deel van een) title in de top 2000 hebben gestaan.
Go!
Vanuit Grolloo. En hierna de steppe in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, wellicht een buurvrouw van me danquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn zoon was daar onlangs nog. De oma van zijn vriendin woont daar ook.
ja ik heb ook wat gemist geloof ik.quote:
New York, California, Massachusetts, verder geen flauw idee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:39 schreef PippenScottie het volgende:
Go!
South Carolinequote:Op vrijdag 27 december 2019 14:39 schreef PippenScottie het volgende:
Go!
New York.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:39 schreef PippenScottie het volgende:
Go!
Kansas Oh nee, titels, geen bands.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:39 schreef PippenScottie het volgende:
Go!
Tientje dat ik het volgend jaar kwijt ben.quote:
Alabamaquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
New York, California, Massachusetts, verder geen flauw idee.
Boeren...quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo is dit niet veel harder gestegen?
Het wachtcafé, waar geen camera's hangen en vaak niet eens de Top gespeeld wordt(!!!) is de laatste jaren gezelliger gebleken dan het krampachtig op tv-kom-café.quote:
Californiaquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:39 schreef PippenScottie het volgende:
Go!
Te kitscherigquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee Bugno3quote:
Georgia, Tennessee, Kansas (band maar toch)quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
New York, California, Massachusetts, verder geen flauw idee.
De echte stijgers van EJ komen nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat geloof ik wel, geforceerd gedoe geworden, maar 10 uur slaat helemaal nergens meer opquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het wachtcafé, waar geen camera's hangen en vaak niet eens de Top gespeeld wordt(!!!) is de laatste jaren gezelliger gebleken dan het krampachtig op tv-kom-café.
Komt redelijk overeen qua jaar...quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee Bugno3Het gaat redelijk. We hebben niet een heel leuk jaar achter de rug, een paar flinke dieptepunten maar toch ook wel mooie dingen gedaan, en gelukkig is het nu redelijk stabiel. We moeten maar zien wat 2020 ons gaat brengen.
Hoe is het met jou?
Ze woont net buiten Alicante, in een buitenwijk. Jij ook?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, wellicht een buurvrouw van me dan
...wat Elton naakt heeft ingezongen met een matige drummer met één arm, zonder baardquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:42 schreef het_fokschaap het volgende:
eigenlijk was dit een liedje voor Marilyn Monroe
Dan heeft Rob wel echt ballenquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:43 schreef Ferdo het volgende:
Hierna trouwens weer een stukje Marco B.
Ah San Juan of iets dergelijks? Ik woon een minuut of 40 noordelijker.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze woont net buiten Alicante, in een buitenwijk. Jij ook?
Bedankt Smosh.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:43 schreef Isorden het volgende:
Dit is eigenlijk gewoon...
We are gonna pork tonight
Moest lachen.quote:
Niet leuk, maar we blijven positief!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Komt redelijk overeen qua jaar...
2020 komt alles goed
Tijd dat er ook een nummer over Ohio in de lijst der lijsten komtquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Georgia, Tennessee, Kansas (band maar toch)
In literflessen.quote:
Nee, dat nummer gaat toch gewoon over een meisje dat Dakota heet?quote:
Ja daar zegt mijn zoon.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah San Juan of iets dergelijks? Ik woon een minuut of 40 noordelijker.
Het is wel de naam van de staat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, dat nummer gaat toch gewoon over een meisje dat Dakota heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |