Het eerste nummer van de Aapjes dat ik écht briljant vondquote:
Impliciet dus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:59 schreef Gretzl het volgende:
Wisten jullie dat de woordvoerder van NPO expliciet heeft toegegeven dat ze (anno 2019) nog steeds schuiven met de lijst?Zie onderstaand interview. Gewoon jammer dat ze daar geen open kaart over durven te spelen
[..]
Hele artikel hier (DVHN)
Ik heb dit jaar op Window of my Eyes gestemd. Eigenlijk puur vanwege de eerste gezongen regel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Somebody Will Know Someday is geweldig, ouwe reus. Voor mij de reden waarom muziek zin heeft.
Ja maar dan is het juist makkelijk. Je krijgt een kaartje mee met een tijdstip om terug te komen dus dan kan je in de tussentijd gewoon naar huis.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tis hier om de hoek dus we zaten nog te kijken voor de namiddag, maar we waren snel genezen...
31 decemberquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
https://www.beeldengeluid.nl/bezoek/agenda/top-2000-cafe-2019
Alstu
Volgend jaar Bohemian Rhapsody op 21. Dat is 1% verschil op basis van de hele lijst, wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:59 schreef Gretzl het volgende:
Wisten jullie dat de woordvoerder van NPO impliciet heeft toegegeven dat ze (anno 2019) nog steeds schuiven met de lijst?Zie onderstaand interview. Gewoon jammer dat ze daar geen open kaart over durven te spelen
[..]
Hele artikel hier (DVHN)
Ja, ik vond het zo veelzeggend dat ik expliciet typte, maar je hebt in feite wel gelijk. Zou de stemmers echt massaal weglopen als ze eerlijk toegeven dat ze dit nog steeds doen met plaatjes als Angel of Death?quote:
En dan pas om 11 uur eens mogenquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan is het juist makkelijk. Je krijgt een kaartje mee met een tijdstip om terug te komen dus dan kan je in de tussentijd gewoon naar huis.
Maakt allemaal niet uit joh. Die paar plekken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:59 schreef Gretzl het volgende:
[NPO-woordvoerder:]
"Het maakt niet uit of een nummer een paar plekken hoge of lager staat ten opzichte van een ander nummer."
ALlemaal meezingenquote:
EPKE GODquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:57 schreef Kopiko het volgende:
Epke doet zometeen niet mee bij Bløf...
[..]
Zou het?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:59 schreef Gretzl het volgende:
Wisten jullie dat de woordvoerder van NPO impliciet heeft toegegeven dat ze (anno 2019) nog steeds schuiven met de lijst?Zie onderstaand interview. Gewoon jammer dat ze daar geen open kaart over durven te spelen
[..]
Hele artikel hier (DVHN)
Zolang ze dan wel maar de 2000 liedjes met de meeste stemmen draaien. Dat deden ze eerst ook niet, had ik het gevoel, getuige het verschil in muziekmix van de eerste dag en de tweede/derde dag.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hele artikel hier (DVHN)
+ een BRILJANTE MUZIEKSMAAK. Epkequote:
Ah nou ja, één van de volgende dagen misschien en dan gewoon in de ochtend zo'n kaartje halen? Lijkt me dat maandag de rustigste dag wordt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dan pas om 11 uur eens mogentrek ik niet meer, helaasch.
Trojka hier Trojka daarquote:
Volgend jaar gewoon op alfabetische volgorde. Het jaar uit met ZZ Top.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang ze dan wel maar de 2000 liedjes met de meeste stemmen draaien. Dat deden ze eerst ook niet, had ik het gevoel, getuige het verschil in muziekmix van de eerste dag en de tweede/derde dag.
Tegenwoordig lijkt dat meer gelijkgetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |