Ah coolquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgens mij wel jaDe Buddenbrucks ook .
Zijn nog niet verhuisd, hebben halverwege juni net de sleutels van het nieuwe huis gekregen. Dus in de serie zal het nieuwe huis nog niet te zien zijn gezien de opnames bij hun al afgerond waren.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap het![]()
Familie Kraan is pas geleden verhuisd zag ik. Ben benieuwd naar het huis. Ik vond dat oude huis altijd zo klein ogen voor zoveel mensen.
Ohh ik loop op de feiten voooruit.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:51 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Zijn nog niet verhuisd, hebben 3 weken geleden net de sleutels van het nieuwe huis gekregen. Dus in de serie zal het nieuwe huis nog niet te zien zijn gezien de opnames al afgerond zijn.
Misschien in de reeks aan het eind van het jaar? Als er dit keer een serie komt in de winter gezien ze normaal gesproken in de zomer beginnen met filmen voor december/januari.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ohh ik loop op de feiten voooruit.
Jammer!
Oh, dat kan inderdaadquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:53 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Misschien in de reeks aan het eind van het jaar? Als er dit keer een serie komt in de winter gezien ze normaal gesproken in de zomer beginnen met filmen voor december/januari.
In principe ben ik het wel met je eens, een meer maakt dan ook niet meer uit. Maar in het geval van quadeckers vind ik het toch anders, 12 kinderen in de rouw, dan is een 13e halfsibling toch wel een dingetje. Zou me niks verbazen als die kinderen dat die moeder later kwalijk nemen ofzo, en dat daardoor het gezin uit elkaar valt. De vader van het kind blijft dan natuurlijk ook altijd verbonden aan het gezin. Wel een dingetje vind ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, als je al zoveel kinderen hebt kan er ook wel makkelijk eentje bij denk ik.
Ik ben wel weer benieuwd naar de familie Jelies volgend seizoen
Niks verklappen!quote:Op maandag 13 juli 2020 10:53 schreef Oppulregaj het volgende:
Alle afleveringen staan al op NPO Plus, heb maar ff een proefabonnement genomen voor 1ctDus ben al aan het kijken.
Ja stuk beterquote:Op maandag 13 juli 2020 19:13 schreef alors het volgende:
Wat ziet Taila/Tyla/hoe je het ook schrijft er netjes uit doen. Make upje, kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |