Afgezien van Orphans is het geen typisch Coldplay-album.quote:
Moet ik ook ooit nog eens heen. Te weinig dagen in een jaar...quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat vind je van De Prael? Leuk cafe ook in de binnenstad, tevens sociaal project.
Zeker! Vorige week de paarse streepjescode geprobeerd en die was heerlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit geproefd, die moet ik dus eens proberen denk je?
Dat zijn dus (voormalig) psychisch patienten, maar dat wist je al. Prachtige manier om die mensen in de maatschappij actief te laten zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een paar keer gepopquizd daar, Prima biertjes, de bediening, tjsa..
Heerlijke gesprekken altijd met de Joodse portier over Ajax en randzaken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moet ik ook ooit nog eens heen. Te weinig dagen in een jaar...
Ja, soms kwamen ze iets te weinig voormalig over. Maar mooi streven, ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat zijn dus (voormalig) psychisch patienten, maar dat wist je al. Prachtige manier om die mensen in de maatschappij actief te laten zijn.
Zijn we het toch grotendeels eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:25 schreef Spies het volgende:
[..]
Heerlijk album ja. Afgezien van A Sky Full of Stars dus.
Yes, de boer is een poor class Keerlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |