Kwartfinalesquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van de 3JS blijft toch wel dat ze viesmad waren toen ze uitgeschakeld werden in de kwartfinales van het songfestival ofzo.
Wij ook!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Change of plans. Frank gaat niet naar Hollywood maar naar New York
Jij was eerderquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Change of plans. Frank gaat niet naar Hollywood maar naar New York
Oh gadverdamme, wat een gezapige plaat was dat zeg 🤮quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Ellen Ten Damme inderdaad, maar die heeft de lijst wel al verlaten.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar Sinatra? Moet een dooie boel zijn.
Ja en het staat al een paar jaar op ons lijstje om te gaan doen. Maar het gaat in mei dan echt gebeuren.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar Sinatra? Moet een dooie boel zijn.
Nee, hoogtepunt was Jantje Smit die na hun optreden riep "DIT KAN NIET MEER MISGAAN!" en daarna razend, RAZEND was toen ze niet door waren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van de 3JS blijft toch wel dat ze viesmad waren toen ze uitgeschakeld werden in de kwartfinales van het songfestival ofzo.
Sinatra in, neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en het staat al een paar jaar op ons lijstje om te gaan doen. Maar het gaat in mei dan echt gebeuren.
B&A GODENquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:45 schreef Chiappucci het volgende:
Bij dit nummer zie ik altijd Bassie & Adriaan door New York lopen.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:45 schreef Chiappucci het volgende:
Bij dit nummer zie ik altijd Bassie & Adriaan door New York lopen.
Jullie gaan zo keihard genieten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en het staat al een paar jaar op ons lijstje om te gaan doen. Maar het gaat in mei dan echt gebeuren.
nou ik heb niet van die groene vingers.. dus doe maar New Yorkquote:
Jan Smit als host wordt wel lachen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, hoogtepunt was Jantje Smit die na hun optreden riep "DIT KAN NIET MEER MISGAAN!" en daarna razend, RAZEND was toen ze niet door waren.
"Dit kan niet meer misgaan" is nog een veelgebruikte term door ons ESF-fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |