je hebt gelijk. LMFAOquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoho, het LGFTMFAOBBQ gilde heet dat
Je kunt beter gewoon een favoriete platendraaier op elk tijdstip hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hupt, net als op het forum, overal rond?
Bij mij hetzelfde, maar dan de Eddie Van Halen van 1977-1980.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn favoriete gitarist, en niemand kan me overhalen een andere te kiezen
Kameraad!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn favoriete gitarist, en niemand kan me overhalen een andere te kiezen
Doet het prima, maar wat ik Blackmore sommige dingen op live songs heb gezien heb ik echt nergens anders gezien. Hoe ongelooflijk moeiteloos razendsnelle solo's gaan daar op die hals, bohhquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Steve Morse is een verdomd goede opvolger.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wist je dat Michael Stipe van REM ook tot het nichtengilde behoort? Kwam ik recentelijk pas achter.
Als je dat nummer downloadt krijg je er gratis de Flitsmeister app bijquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
En toch wil ik Highway Star nog een keer in de lijst.
Zet die in de voorkeuzelijst en hij staat gegarandeerd top 500.
Rob Somers..wat een slap gezever is dat. Jooooololololololooooquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon een favoriete platendraaier op elk tijdstip hebben. ‘S ochtends draai ik altijd Radio 2 (vind JW fijner dan Ekdom), middag Stenders en 16:00 standaard Somertijd (Radio 10). Bij shitnummers switchen tussen Radio 10, Radio 2 en Veronica. Dan heb ik hem wel.
Jullie NFL-schrijvers zijn lui.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:33 schreef Kyran het volgende:
Mogguh! Op tijd voor stemplaat 3 genot!
Je luistert wel of ook dat niet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer die komen, heb de lijst nog niet eens gezien
Laten we voorop stellen dat het feit dat Stargazer er nooit in heeft gestaan al een schande opzich isquote:
Maar hij heeft wel de lachers op zijn hand!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rob Somers..wat een slap gezever is dat. Jooooololololololoooo
Maar ieder zn smaak natuurlijk! :-)
Joh!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is ook voor het nichtengilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |