Klopt, maar Bruce heeft hem wel zelf geschreven. Als ik Wikipedia mag geloven oorspronkelijk zelfs voor Elvisquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Deze kwam veel later uit
Mogen er nog makkelijk 10 bijquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef Chiappucci het volgende:
26x Springsteen is ook wel echt veel te veel van het goede.
Echt? Ik dacht dat nummer van hem was.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Deze kwam veel later uit
Vond zijn liedje voor Ramones leukerquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klopt, maar Bruce heeft hem wel zelf geschreven. Als ik Wikipedia mag geloven oorspronkelijk zelfs voor Elvis
Ah, Bart leest ook Wikipedia.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klopt, maar Bruce heeft hem wel zelf geschreven. Als ik Wikipedia mag geloven oorspronkelijk zelfs voor Elvis
Dat klopt dan weer welquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat nummer van hem was.
Werd er ook zo spastisch gedaan bij Rape Me van Nirvana?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Waarom als dj iets voorzichtiger zeggen omdat er allemaal kinderen in het café zitten? Gewoon het programma maken dat je wil maken, en niks aantrekken van kutko~
Nee okee![]()
Genoegquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heeft hij nog nummers die niet in de lijst staan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |