wil je lid worden van de da's-humor-dat-moet-kunnen gang ?
Meldt je hier dan aan!
------------------
Dekamarkt: 500 GR. Runderkarbonade, deze week ƒ 6,95
[Dit bericht is gewijzigd door Ludo (Datum 13 Januari 2000).]
* BadGirl snapt het zelf ook maar gaat om een of andere reden Duits denken als ze Ludo ziet....
ik ben wel in voor weer een beetje humor!!
count me in!!!
* bolletje vind dit een fijn idee,verveelt zich namelijk nogal ....
jou telefoonnummer?nee..bedankt!
Ludo bedoelt met "aanmelden", dat je in dit topic gewoon wat onzinnigs moet posten
Badgirl, ben jij niet in de war met Denny Christiaan?
Nein dus.
En kijk naar mijn post-aantal.
brrrr.
[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 13 Januari 2000).]
En toegeven Ludo, we waren wel bikkelhard tegen de dieren in het hobby-forum.
Maar da's humor, dat moet kunnen.
Oh, De LMK heeft een vraagje:
De LMK ziet wel eens stadsbussen rijden waarop groot staat BUITEN DIENST. Nu vraagt De LMK zich af of er ook bussen zijn met Binnendienst.......zo met dit koude weer enzo.
(Ik hoop dat ik nu geen bussenliefhebbers kwets, maar....da's humor, dat moet kunnen)
quote:
op 01-13-2000 om 10:18 AM schreef Love Mae King het volgende:
(Ik hoop dat ik nu geen bussenliefhebbers kwets, maar....da's humor, dat moet kunnen)
het is toch niet normaal meer! In twee dagen tijd twee berichten van bussenmishandeling!
Bericht 1:
Staatsbosbeheer wil in Tholen en omgeving de verwilderde stadsbussen in de bossen afschieten. Omdat ze de vogelstand zouden bedreigen!
Bericht 2:
De Belgische politie heeft een 66-jarige vrouw aangehouden, omdat bij haar in de vriezer dertig stadsbussen waren aangetroffen. De lampen van de stadsbussen waren uitgestoken. De vrouw wilde naar eigen zeggen de bussen opzetten. In een la van een kast lagen nog eens twee bussen op sterven. In de buurt stond de vrouw bekend als stadsbussenverzamelaarster, ongewenste stadsbussen werden ook vaak bij haar op de
stoep gezet. De vrouw is direct naar een psychiatrische inrichting gebracht.
quote:
op 01-13-2000 om 10:18 AM schreef Love Mae King het volgende:Oh, De LMK heeft een vraagje:
De LMK ziet wel eens stadsbussen rijden waarop groot staat BUITEN DIENST. Nu vraagt De LMK zich af of er ook bussen zijn met Binnendienst.......zo met dit koude weer enzo.(Ik hoop dat ik nu geen bussenliefhebbers kwets, maar....da's humor, dat moet kunnen)
ff serieus LMK. Ludo denkt van wel, hij zag nl. in de krant een personeelsadvertentie van Connexxion, waarin een medewerker Binnen Dienst gevraagd werd.
quote:
op 01-13-2000 om 10:31 AM schreef Ludo het volgende:
het is toch niet normaal meer! In twee dagen tijd twee berichten van bussenmishandeling!
Bericht 1:Staatsbosbeheer wil in Tholen en omgeving de verwilderde stadsbussen in de bossen afschieten. Omdat ze de vogelstand zouden bedreigen!
Bericht 2:
De Belgische politie heeft een 66-jarige vrouw aangehouden, omdat bij haar in de vriezer dertig stadsbussen waren aangetroffen. De lampen van de stadsbussen waren uitgestoken. De vrouw wilde naar eigen zeggen de bussen opzetten. In een la van een kast lagen nog eens twee bussen op sterven. In de buurt stond de vrouw bekend als stadsbussenverzamelaarster, ongewenste stadsbussen werden ook vaak bij haar op de
stoep gezet. De vrouw is direct naar een psychiatrische inrichting gebracht.
Bericht 1:
Dat gaat over verwilderde bussen, niet die lieve stadsbusjes die bij jou thuis zitten. Bovendien is dat gewoon *paf*. Klinkt misschien wat raar in deze context, maar da's een betere dood dan wat die bussen in België meegemaakt hebben.
Bericht 2:
Dat wijf is gewoon helemaal gek, gauw afvoeren. Dit is echt bussenmishandeling, die busjes hebben echt een verschrikkelijke dood gehad.
De jongen zit nu enkele maanden in de cel en heeft een levenslang verbod op het houden van bussen!
Van mij mogen ze hetzelfde met hem doen!
------------------
STOP ZINLOOS GEWELD TEGEN BUSSEN!!!
Een minuutje of twee geleden werd er op het journaal van 10 uur weer aandacht besteed aan een bus.
De betreffende stadsbus is afgelopen zondag ten gevolgen van een fatale klap gegeven door zijn belagers
overleden....En waarom hij deed niets...reed gewoon rustig over een perronetje in Vlaardingen...
Kijk, dat vind ik terrecht, wat moet die bus op een perron??
Ik zeg altijd maar zo: bus blijf bij je bushalte
quote:
op 01-13-2000 om 10:54 AM schreef Mark het volgende:
Je leest ook wel eens over mensen, die een bus op de kop hebben getikt, vreselijk!
Of ken je dat, dat mensen 's ochtends te laat komen en zeggen:
Ja..uh.sorry, maar ik heb de bus gemist??
Dan denkt de LMK, WAAROM PROBEERDE JE HEM TE RAKEN DAN, EN WAARMEE IN GODSNAAM!!??
De bussenmishandeling loopt echt uit de hand.......
En dan die actie.
Heb 't lef, Bussen weg!!!
je kunt een bedrag (v.a. 25 euro)overmaken op giro 888 t.n.v. "door zinloosgeweld gevelde stadsbussen."
bolletje
help de bussen de winter door!
Weten jullie dat SBS6 een bus willen misbruiken voor een programma ?
Je reinste uitbuiting van een verder onschuldige bus !
quote:
op 01-13-2000 om 11:10 AM schreef Knut het volgende:
*Knut stikt (bijna)in zijn kop koffie van lachen door dit topic
Forumleiders, kunnen jullie Knut verwijderen van dit forum, want hij maakt zinloos geweld tegen bussen belachelijk!! Dit vind de LMK echt lullig hey.....Daar ga je toch niet om zitten lachen.
Bij deze een "Het grote Knut moet blijven of wegwezen poll!"
Kijk...zo kan het dan toch ook
quote:
op 01-13-2000 om 11:13 AM schreef Love Mae King het volgende:
Forumleiders, kunnen jullie Knut verwijderen van dit forum, want hij maakt zinloos geweld tegen bussen belachelijk!! Dit vind de LMK echt lullig hey.....Daar ga je toch niet om zitten lachen.Bij deze een "Het grote Knut moet blijven of wegwezen poll!"
nou ja ! Forumleiders please don't ik ben net zo blij dat ik er ben! * Knut kijkt LMK verward aan.
* Knut deed helemaal niks verkeerd.
* Knut mishandeld nooit bussen.
Ik vond het gewoon grappig maar nu ik er bij stilsta zie ik hoe in triest deze acties zijn.
* Knut steunt de aktie help bussen de winter door.
geen zinloosgeweld tegen bussen meer!!!!
quote:
op 01-13-2000 om 11:28 AM schreef Knut het volgende:
*Knut steunt de aktie help bussen de winter door
Een stille tocht??
quote:
op 01-13-2000 om 11:31 AM schreef bolletje het volgende:
sinds de opening van het gironummer 888 kan ik jullie melden dat er al 4.67890 gulden gestort is
Nou weer ff serieus en gewoon het bedrag in Euro's vermelden
quote:
op 01-13-2000 om 11:31 AM schreef bolletje het volgende:
sinds de opening van het gironummer 888 kan ik jullie melden dat er al 4.67890 gulden gestort is,maar blijf vooral doneren!!geen zinloosgeweld tegen bussen meer!!!!
De LMK denkt aan een avondvullend programma, met binnenlandse coryfeeën en buitenlandse top-acts van allure. Gepresenteerd door Chiel Montagne. Met een telefoonpannel vol bekende nederlanders.
Ideeen voor de naam van deze avond??
"Giro 888, gun bussen een rustige nacht!"
"stort NU geld, voor er meer bussen worden geveld"
"Stichting vrienden van de Bus"
"De Fricandeauvraag: Vraag niet wat de bus voor jou kan doen, maar wat JIJ voor de bus kan doen!"
Hans v/d togt
Sugar Lee Hooper
Nance
Myrna Goossens
rob&nico
BZN
Hein Vergeer
Yvonne van Gennip
Peter Beense
Ria Valk
nou heb ik mijn best gedaan of niet?
Het bedrag van giro 888 staat nu op 2.78901 Euro!!!
laat de bussen er weer tussen!
Deze bus werd het slachtoffer van zinloos geweld.
De daders staan nog bij de bus na te trappen.
(bron:ANP, red.)
De staatsloterij steunt onze aktie,en heeft ervoor gezorgd dat niemand minder als nana mouskouri voor ons komt optreden,ze heeft zelf ook altijd een bus gehad!
steun giro 888 dat is wat een bus van u verwacht!!!!
quote:
op 01-13-2000 om 11:57 AM schreef Pinball het volgende:
Las net op www.tweakers.net dat er mensen zijn die proberen om een 66mhz-bus op 100mhz te laten lopen, slavendrijvers![]()
ik vind het sowieso niet kunnen om een bus te laten lopen...idioten
quote:
op 01-13-2000 om 11:40 AM schreef Love Mae King het volgende:
Ideeen voor de naam van deze avond??
Bus aan Tafel
quote:
op 01-13-2000 om 10:00 AM schreef BadGirl het volgende:En kijk naar mijn post-aantal.
ja? Manono, ben jij dat?
Is dat trouwens het lekker? "Het op z'n busjes doen" ???
quote:
op 01-13-2000 om 12:10 PM schreef Ludo het volgende:
Inderdaad Pinball. Ik hoor net op de radio, dat er ook nog bussen zijn, die genieten van het leven: "The Vengabus is comming".
Maar wie denkt er aan de bus, die hard aan het werk is, als iedereen lekker vrij is met de Kerstdagen?? Ja...wie denkt er aan de postbus??
Laten wij nederlanders dit zomaar gebeuren?
quote:
op 01-13-2000 om 11:57 AM schreef Pinball het volgende:
Las net op www.tweakers.net dat er mensen zijn die proberen om een 66mhz-bus op 100mhz te laten lopen, slavendrijvers![]()
Dat noem je in dit geval geen slavendrijver, maar een bustehouder
de voorlopige tussenstand van giro 888:3.247568 Euro
blijf vooral bellen en blijf vooral over maken!
er kan nu al gebelt worden met 0909-0888
blijf ons steunen,en kijk vanavond naar onze uitzending:klussen voor bussen,gepresenteerd door Chiel montagne en Viola holt!!!met een live optreden van Nana Mouskouri,en George Baker!!
quote:
op 01-13-2000 om 12:47 PM schreef NostraBramus het volgende:
Ik pak de bus om 12.52!
Bussen zijn wel ff wat belangrijker dan Anoukie die een weekje langer moest blijven en daar hebben ze ook een actie voor gehouden
quote:
op 01-13-2000 om 12:49 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Zo maar op straat ? Wat is dit voor schennispleging ? Weer een typisch voorbeeld van misbruik van bussen waartegen ze zich niet kunnen verdedigen
Bij mij verdedigen ze zich altijd door gewoon te laat te komen als ik ze bij mij in de straat wil pakken.
Moet ik weer naar CS om daar bus 69 te nemen
* bolletje is ook tegen geweld tegen goudvissen....
[Dit bericht is gewijzigd door bolletje (Datum 13 Januari 2000).]
quote:
op 01-13-2000 om 01:19 PM schreef Mark het volgende:
Ludo + de LMK + Bolleke: de Drie Busketiers?
quote:
op 01-13-2000 om 01:23 PM schreef bolletje het volgende: ...of kijk op teletekst pagina 343[/b]
Was telekst pagina 888 al vergeven???
quote:
Evangelische Omroep 342--345 uit de christelijke wereld Er moet een Europees kerkelijk TV-net komen,vindt voorzitter Kock van de Evangelische Kerk in Duitsland (EKD) De onvrede over religieuze programma's neemt toe. Het aantal daalde ook flink in de afgelopen tien jaar. Veel religieuze programma's zijn verzet naar de daluren,waardoor de kijkcijfers daalden. De kerkelijke zender voor moet volgens Kock een alternatief bieden voor het gangbare amusement op TV.De zender is niet bedoeld als concurrent van bestaande kerkelijke zendtijd bij de publieke omroepen. (KerkWebd
???
hè, de Kock schrijf je toch met CeeOooCeeKaa??
Ik zeg hierbij toe 2000 euro op giro 888 te storten.
En oh ja ik wordt graag lid ludo
------------------
Tollerance limited
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel (Datum 13 Januari 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |