De hele brandstofbranche zou men wel eens mogen vellen, want dan kunnen de inbrekers niet meer overal snel heen en niet meer snel weg met de buit, buit die ze in hun auto's of vrachtauto's gestopt hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit ook ja, 90% wordt gesponsord door Shell.
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boter man @Geerdquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iemand die hier inbreekt breek ik tot op de grond toe af. Je blijft van andermans spullen af. Punt uit.
quote:Een gepensioneerde man heeft in de nacht van woensdag op donderdag, in zijn woning in Marche-en-Famenne in de provincie Luxemburg, het vuur geopend op twee inbrekers. Een van de inbrekers raakte gewond, de andere kon worden gevat, bevestigt het parket van Luxemburg. De schutter riskeert nu wel vervolgd te worden voor slagen en verwondingen.
De feiten speelden zich af omstreeks 2 uur in de ochtend, in de woonst van een bejaard echtpaar op een afgelegen weg in de buurt van de expohallen WEX. Het echtpaar werd gewekt door lawaai, waarop de man een kijkje ging nemen, gewapend met een riot-gun. Hij kwam echter oog in oog te staan met twee inbrekers en opende meerdere keren het vuur. Een van de inbrekers raakte gewond, bevestigt het parket. Zijn kompaan kon worden verhoord.
De twee mannen bleken ontsnapt te zijn uit een asielcentrum. De gewonde persoon zou slechts 17 jaar zijn, zijn kompaan 18. De jongste werd donderdagmiddag geopereerd. Het parket gaat nu uitzoeken in hoeverre de twee ook verantwoordelijk zijn voor een inbraakgolf in de regio.
De schutter is niet bekend bij het gerecht. Hij kocht zijn wapen in 1980, maar heeft het nooit geregistreerd. Hij riskeert nu vervolging voor het toedienen van slagen en verwondingen.
Jij gaat hooguit klagen in FB.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iemand die hier inbreekt breek ik tot op de grond toe af. Je blijft van andermans spullen af. Punt uit.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boter man @:Geerd![]()
![]()
Jij??quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vanuit je zolderkamer zeker.quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Daarom heft in eigen hand nemen, als ze in mijn huis komen schiet ik ze kapot![]()
En gooi ik ze voor het gemeentehuis neer
Maar ik lees veel reacties hier van mensen die blijkbaar enorm veel vertrouwen in camerabeelden hebben terwijl je daar in de praktijk praktisch niets aan hebt.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jij gaat hooguit klagen in FB.
quote:
In Rotterdam zijn 16 van de 17 moorden die in 2019 gepleegd zijn al opgelost en de daders daarvan zijn gepakt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:18 schreef Mr.Ping het volgende:
Waar is de politie dan wel mee bezig?
Ze waren onlangs wel bezig met social media monitoren op racistische uitspraken, cursussen arabisch, wietplanten weghalen bij oude mensen... Om maar wat op te noemen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:18 schreef Mr.Ping het volgende:
Waar is de politie dan wel mee bezig?
Inbraken worden niet opgelost omdat ze niet op te lossen zijn. Het is voor een inbreker niet zo moeilijk je daad te doen zonder sporen achter te laten. Dan houd het gewoon op met de opsporing.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze waren onlangs wel bezig met social media monitoren op racistische uitspraken, cursussen arabisch, wietplanten weghalen bij oude mensen... Om maar wat op te noemen.
Zoals in de OP en in dit topic te lezen valt ligt het niet aan het vermogen tot opsporen maar tot de prioritering het niet te doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:03 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Inbraken worden niet opgelost omdat ze niet op te lossen zijn. Het is voor een inbreker niet zo moeilijk je daad te doen zonder sporen achter te laten. Dan houd het gewoon op met de opsporing.
Het kan wel zijn dat iemand zegt dat dat het probleem is maar voor het oplossen van misdaad heb je bewijs nodig. Als dat er simpelweg niet is ga je de zaak met nog geen 1000 agenten oplossen. Ik weet het uit de praktijk niet van een reactie Jasper van Kemp.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zoals in de OP en in dit topic te lezen valt ligt het niet aan het vermogen tot opsporen maar tot de prioritering het niet te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |