Hele tijd al, super mooi om te zienquote:Op vrijdag 27 december 2019 04:23 schreef Poppejans het volgende:
Wel allemaal appjes in beeld nu over Nightwish
Het land van Kurt Darrenquote:Op vrijdag 27 december 2019 04:24 schreef Robert1604 het volgende:
Was even zien, hoe mijn comememtaren aankwamen. Ik praat Nederlands en Afrikaans. Ek is hier vir een ondersoek. nu weer in het Nederlands: Hoe een en al opgenomen wordt in Nederlandse fora. Vanuit mijn studie Nederlanstalige letterkunde die ik doe aan de Universiteit van Stellenbosch, wou ik dit even zien. Ben met een onderzoek bezig over framing en politiek in West Europa. Vanuit onze universiteit ben ik daar terecht gekomen in Leiden. dit met sponsors van een Russische universiteit. En behulp van een Nederlander.
Let dan ook opquote:
Moet nog zien of ze de volle tien minuten draaien ... en dan missen we de Floorgasmquote:Op vrijdag 27 december 2019 04:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hele tijd al, super mooi om te zien
Hoop dat iemand ze heeft verteld dat dat echt niet kanquote:Op vrijdag 27 december 2019 04:27 schreef Bonken het volgende:
[..]
Moet nog zien of ze de volle tien minuten draaien ... en dan missen we de Floorgasm
Misschien een gelukje dat Stenders er niet zit nuquote:
Heb het wel eens voor Echoes gedaan maar voor een eerste Ghost Love Score van Floor op de Nederlandse radio moet je offers brengen xD. Al vind ik het wel jammer dat dit genot nu langs iedereen heengaat, had de reacties van willen peilen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 04:32 schreef Lotteh het volgende:
Jaaaaa Nightwish.Voor het eerst dat ik 's nachts wakker ben voor een nummer in de top2000.
*Of dienstindeler vragen om dezelfde dienst. Dit jaar niet gedaan, wel gekregenquote:Op vrijdag 27 december 2019 04:32 schreef Kyran het volgende:
Volgend jaar hopelijk op een normaal tijdstip.
Ja, hopelijk wel weer erin volgend jaar. Dit jaar natuurlijk een aardige hype, moet het wel weer volhouden volgende jaren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 04:32 schreef Kyran het volgende:
Volgend jaar hopelijk op een normaal tijdstip.
Zorgen we voorquote:Op vrijdag 27 december 2019 04:34 schreef Lotteh het volgende:
Ja, hopelijk wel weer erin volgend jaar. Dit jaar natuurlijk een aardige hype, moet het wel weer volhouden volgende jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |