Ja ik hoor het eik ook alleen op de vereniging, maar het is een typische kroegklassieker geworden jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was het zelf eigenlijk ook weer vergeten, tot het een paar jaar terug ineens weer populair werd.
Mooi voornemen, hopelijk staat je vriendin/vrouw er volledig hetzelfde in. Als je beiden er genoeg energie in stopt om het beter te maken kun je echt wel bergen verzetten, die je voorheen niet voor mogelijk zou hebben gehoudenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Meestal goed jaar. Flink afgevallen, flink stuk hypotheek afbetaald, meisjes doen het goed. Op de valreep een nieuwe baan.
Enige ding, mijn relatie is niet al te best. Daar moet ik het komende jaar flink aan werken. Nou ja, dat moeten we samen doen. Maar het is al een paar jaar niet al te best en ik wil weer een gelukkige papa en mama zijn.
HIIT?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Belangrijkste verandering was dat ik m'n grote maaltijd nu als eerst heb, dus eigenlijk als ontbijt. Kan ook omdat ik van huis uit werk. En ik woon heuvelop, dat scheelt ook
Ik kwam wel op een plateau terecht twee maanden geleden maar nu doe ik elke twee dagen vijf minuten HIIT in de ochtend en dat lijkt me weer verder te hebben geholpen.
Thanks. Het is dat m'n #1 band zoveel tourt de afgelopen jaren, anders waren ze gewoon koploper geweest. Was haast een sacrale ervaring om Hospicequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The Antlers
Lekker maat.
Pfff.... Even zitten lezen...quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:27 schreef ok01 het volgende:
Tammi Terrell heeft ook zo'n tragisch leven gehad
Mijn vriendin wil ook wel verder, maar zij vindt dingen zoals ze gaan wel best.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mooi voornemen, hopelijk staat je vriendin/vrouw er volledig hetzelfde in. Als je beiden er genoeg energie in stopt om het beter te maken kun je echt wel bergen verzetten, die je voorheen niet voor mogelijk zou hebben gehouden
Verder allemaal fijne dingen. Hopelijk heb je de goede keuze gemaakt met je nieuwe baan
Ja dat. Korte burtsts van 30 seconden, in dit geval, met verschillende oefeningen. Dat zorgt er dan voor dat je de rest van de dag (soms zelfs twee dagen) meer calorieën blijft verbranden.quote:
Ik heb je jaarlijstje nog niet gezien, maar dit getuigd al van een uitmuntende smaakquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De nieuwe van The National.
Ik was erbij in Amsterdam. In een kerk, helemaal een sacrale ervaring dus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Thanks. Het is dat m'n #1 band zoveel tourt de afgelopen jaren, anders waren ze gewoon koploper geweest. Was haast een sacrale ervaring om Hospicein z'n volledigheid live te horen
dit zekerquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:32 schreef FlyingEagle het volgende:
Heerlijk nummer om even helemaal rustig te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |