Man. Als ik een beetje netjes gekleed krijg ik complimenten van wildvreemden. Leuk hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook trouwens, 17 kilo dit jaar. Dat doet wel wonderen he?
Nu nog van je echtgenote...quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Man. Als ik een beetje netjes gekleed krijg ik complimenten van wildvreemden. Leuk hoor.
Leukquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Man. Als ik een beetje netjes gekleed krijg ik complimenten van wildvreemden. Leuk hoor.
Communicatie is wel ons probleem.quote:
Ja we kunnen allebei wel terecht bij vrienden enzulks, maar bij elkaar niet echt. En dat maakt het dan al snel lastig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best allemaal.
Zoeken jullie hulp voor de problemen? Niet alleen bij psycholoog, maar ook bij vrienden of familie. Er zijn vast genoeg mensen die je kunnen helpen.
Hoop dat jullie snel een gelukkige bruiloft kunnen hebben!
Ja, dat kan lastig zijn inderdaad....quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Communicatie is wel ons probleem.
Ik denk dat het wel goed komt. Maar alle initiatief moet wel van mij komen, voor mijn gevoel. Dat is wel lastig soms.
Ik heb ook wel het idee dat ik de enige volwassene ben in een huis met drie kinderen. Mensen in mijn omgeving beamen dit ook. Het is wel eens zwaar.
Ik had niet verwacht dat Joaquin Phoenix er zo intens eng uit kon zien, kreeg er bijna kippenvel vanquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:16 schreef ForzaMilan het volgende:
Joker was wel een hele goede hoor. Wel een weekje depri maar had het er voor over.
Briljant jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
'don't cry in front of the mexicans'
Die vindt het ook wel mooi hoor.quote:
Ja, dat mag inderdaad niet in de weg gaan staan van je eigen gezondheid en zelfbeeld.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die vindt het ook wel mooi hoor.
Maar is dan weer bezorgd dat andere vrouwen mij leuk vinden en zo.
Ik moet leren me minder druk te maken om wat zij vindt. Tot op zekere hoogte.
Ik ben naar drie geweestquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
100 concerten? Damn Son!!
Wat waren je favorieten??
Ik herken dat, meestal is dat de vrouwquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed komt. Maar alle initiatief moet wel van mij komen, voor mijn gevoel. Dat is wel lastig soms.
Ik heb ook wel het idee dat ik de enige volwassene ben in een huis met drie kinderen. Mensen in mijn omgeving beamen dit ook. Het is wel eens zwaar.
Klinkt alsof jullie niet helemaal op hetzelfde level zittenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Da's een niet al te ingewikkeld proces. Gaat je lukken, Scottie!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet leren me minder druk te maken om wat zij vindt. Tot op zekere hoogte.
Dat moet hard aangekomen zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:19 schreef ForzaMilan het volgende:
Iets teveel op hebben en denken dat Robert Plant komt ipv Robert Long
Ik zit nu weer op BMI 24. Kan nog wel iets af, maar is in principe goed zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]
LeukZeker als je dat totaal niet gewend bent.
Ik moet nog een kilo of 10 nu om op een goed BMI te komen. En daarna zie ik wel wat m'n lichaam een mooi gewicht vindt.
Ik moet zeggen dat ik iemand die het continu over Pippies heeft ook niet echt als volwassen kan bestempelen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind het moedig dat hij het uberhaupt geprobeerd heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Joaquin Phoenix er zo intens eng uit kon zien, kreeg er bijna kippenvel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |