Ik moet zeggen dat ik iemand die het continu over Pippies heeft ook niet echt als volwassen kan bestempelen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Communicatie is wel ons probleem.
Ik denk dat het wel goed komt. Maar alle initiatief moet wel van mij komen, voor mijn gevoel. Dat is wel lastig soms.
Ik heb ook wel het idee dat ik de enige volwassene ben in een huis met drie kinderen. Mensen in mijn omgeving beamen dit ook. Het is wel eens zwaar.
Ik vind het moedig dat hij het uberhaupt geprobeerd heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Joaquin Phoenix er zo intens eng uit kon zien, kreeg er bijna kippenvel van
Jared Leto werd ook helemaal afgemaakt toen hij het probeerdequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het moedig dat hij het uberhaupt geprobeerd heeft.
Heath Ledger heeft een paar hele grote schoenen achter gelaten om te vullen.
Allicht waren het er meer dan 100, ik moet nog even de ranglijst uitpluizenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
100 concerten? Damn Son!!
Wat waren je favorieten??
Belangrijkste verandering was dat ik m'n grote maaltijd nu als eerst heb, dus eigenlijk als ontbijt. Kan ook omdat ik van huis uit werk. En ik woon heuvelop, dat scheelt ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zit nu weer op BMI 24. Kan nog wel iets af, maar is in principe goed zo.
Ik heb mijn pakken van 15, 20 jaar geleden nu weer. Ik pas er nu weer in en ze zien er nog wel ok uit.
Hoe val jij af? Voor mij was het vooral sporten. En soms een maand of twee niet snoepen.
Alleen in Nederland eigenlijk. In Amerika zijn ze dit nummer allang weer vergeten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moderne kroegklassieker toch wel, uiteindelijk.
En terecht. Was gewoon een gênante prestatiequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Jared Leto werd ook helemaal afgemaakt toen hij het probeerde
Kiwanuka van Michael Kiwanukaquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat vonden jullie het beste album van 2019 dan?
The Antlersquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Allicht waren het er meer dan 100, ik moet nog even de ranglijst uitpluizen![]()
Even een grofweg een top 15 van optredens die ik allemaal meer dan geweldig vond
- The National (12x, ik kan moeilijk kiezen wat de beste show was. Maar als ik er moet kiezen die op m'n verjaardag in Hamburg)
- The Antlers @ Leuven
- Robyn @ DTRH (in de AFAS Live was ook fantastisch)
- Billie Eilish @ Utrecht (ook genoten van haar performance op Pukkelpop)
- Vampire Weekend @ Brussel
- IDLES @ Nijmegen
- Carly Rae Jepsen @ BKS
- Agar Agar @ DTRH
- girl in red @ DTRH
- Sharon Van Etten @ Amsterdam
- Big Thief @ BKS
- Lakshmi @ Zeist
- Jon Hopkins @ Utrecht
- Wapperman @ DTRH
- Tears for Fears @ Luxemburg
TBL refsquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The Dude zal blij zijn dat deze niet in uur met Eagles zit
Ik was het zelf eigenlijk ook weer vergeten, tot het een paar jaar terug ineens weer populair werd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen in Nederland eigenlijk. In Amerika zijn ze dit nummer allang weer vergeten.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie niet helemaal op hetzelfde level zitten
De nieuwe van The National.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat vonden jullie het beste album van 2019 dan?
Ik ken de helft van de artiesten niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Allicht waren het er meer dan 100, ik moet nog even de ranglijst uitpluizen![]()
Even een grofweg een top 15 van optredens die ik allemaal meer dan geweldig vond
- The National (12x, ik kan moeilijk kiezen wat de beste show was. Maar als ik er moet kiezen die op m'n verjaardag in Hamburg)
- The Antlers @ Leuven
- Robyn @ DTRH (in de AFAS Live was ook fantastisch)
- Billie Eilish @ Utrecht (ook genoten van haar performance op Pukkelpop)
- Vampire Weekend @ Brussel
- IDLES @ Nijmegen
- Carly Rae Jepsen @ BKS
- Agar Agar @ DTRH
- girl in red @ DTRH
- Sharon Van Etten @ Amsterdam
- Big Thief @ BKS
- Lakshmi @ Zeist
- Jon Hopkins @ Utrecht
- Wapperman @ DTRH
- Tears for Fears @ Luxemburg
Oeh dan moet je inderdaad accepteren dat je je leven niet meer zo kan leven als vroeger en allebei concessies doenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Alles was prima voordat de kinderen kwamen. Maar daarna moet je flinke concessies doen en krijg je een heel andere rol. Dat heeft ze eigenlijk nooit echt goed opgepakt, vind ik.
De meisjes zijn nu 4 en 6. De tropenjaren zijn voorbij en die waren, voor mij zeker, erg zwaar.
Ik ben bereid alles wat is gebeurd achter ons te laten en verder te gaan, maar ik ben wel harder en zakelijker geworden in de relatie.
Ik voel inderdaad niet dat ik een gelijkwaardige partner heb. En ik moet haar vaak vertellen wat ze moet doen. Een rol die mij helemaal niet past.
Ja ik hoor het eik ook alleen op de vereniging, maar het is een typische kroegklassieker geworden jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was het zelf eigenlijk ook weer vergeten, tot het een paar jaar terug ineens weer populair werd.
Mooi voornemen, hopelijk staat je vriendin/vrouw er volledig hetzelfde in. Als je beiden er genoeg energie in stopt om het beter te maken kun je echt wel bergen verzetten, die je voorheen niet voor mogelijk zou hebben gehoudenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Meestal goed jaar. Flink afgevallen, flink stuk hypotheek afbetaald, meisjes doen het goed. Op de valreep een nieuwe baan.
Enige ding, mijn relatie is niet al te best. Daar moet ik het komende jaar flink aan werken. Nou ja, dat moeten we samen doen. Maar het is al een paar jaar niet al te best en ik wil weer een gelukkige papa en mama zijn.
HIIT?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Belangrijkste verandering was dat ik m'n grote maaltijd nu als eerst heb, dus eigenlijk als ontbijt. Kan ook omdat ik van huis uit werk. En ik woon heuvelop, dat scheelt ook
Ik kwam wel op een plateau terecht twee maanden geleden maar nu doe ik elke twee dagen vijf minuten HIIT in de ochtend en dat lijkt me weer verder te hebben geholpen.
Thanks. Het is dat m'n #1 band zoveel tourt de afgelopen jaren, anders waren ze gewoon koploper geweest. Was haast een sacrale ervaring om Hospicequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The Antlers
Lekker maat.
Pfff.... Even zitten lezen...quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:27 schreef ok01 het volgende:
Tammi Terrell heeft ook zo'n tragisch leven gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |