Ik ben een tevreden mens. Veel innerlijke progressie ook, waardoor ik weer een stukje gelukkiger ben dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie een beetje een goed jaar gehad, mensen?
Wat waren hoogte- of dieptepunten? Mensen die in je leven kwamen, mensen die wegvielen?
Dat is fijn!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Behoorlijk voorspoedig jaar waarin het allemaal (net) goed verliep, eigenlijk...
En hoe was jouw '19?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is fijn!
Ik hoop op meer van dit in 2020!
Turbulent, ik verwacht een beter jaar. Jij?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie een beetje een goed jaar gehad, mensen?
Wat waren hoogte- of dieptepunten? Mensen die in je leven kwamen, mensen die wegvielen?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een tevreden mens. Veel innerlijke progressie ook, waardoor ik weer een stukje gelukkiger ben dan vorig jaar.
Forza!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:10 schreef ForzaMilan het volgende:
Eerste 5 maanden kut. Daarna aangenomen bij een andere werkgever en nu gelukkig.
Mwa, vooral persoonlijke shit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zin om te vertellen?
Hoeft niet hoor.
Ik ben weer wat zelfverzekerder geworden, en accepteer nu beter dat mijn plek in deze wereld net zo terecht als die van andere mensen. Dat vertaalt zich ook in m'n werk. Het is een ontspannende gedachtequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wat heb je over jezelf geleerd?
Denk je dat die op zn 38e de kar nog kan trekken?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
En Zlatan dus sowieso kan het alleen maar beter
Misschien cliché, maar toch The Irishmanquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:11 schreef ok01 het volgende:
Nu we toch bezig zijn met reflecteren
Wat vonden jullie de beste film van 2019?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |