DEAD. AIR.quote:
Ah geniet ervanquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:42 schreef datismijnmening het volgende:
Dames en heren ik ga een jointje opsteken dus ik denk dat jullie mij zo gaan verliezen
420 dikke jonko je weet zelluf swa!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:42 schreef datismijnmening het volgende:
Dames en heren ik ga een jointje opsteken dus ik denk dat jullie mij zo gaan verliezen
Terechtquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het Zesde Metaal is überhaupt een van mijn favoriete bands.
Volgend jaar komen ze gelukkig weer naar Nederland, ik ben erbij in de EKKO.
Truste!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:43 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is wel een mooie afsluiter voor de dag. Na Roberta Flack ga ik naar bed.
Fijne nacht nog allemaal.
Trustequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:43 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:42 schreef datismijnmening het volgende:
Zo nou, ik teken ervoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Even een nummertje in de auto zoals in All Stars?
Jammer alleen dat helemaal doorbreken niet echt tot de mogelijkheden lijkt te behoren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
TerechtWannes Cappelle is een briljante songwriter. En hij heeft niet onaardig rijtje bandleden om zich heen. Zie net dat het alweer 13 maanden geleden is dat ik ze voor het laatst live zag (ook in Utrecht), dus wordt tijd om weer eens te gaan. Allicht ook in Ekko
Sleep wellquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:43 schreef BillDauterive het volgende:
Truste!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:43 schreef BillDauterive het volgende:
Omdat het een typisch generatiedingetje is. Het is hetgene wat 3FM's Serious Request ook de tyfus in heeft geholpen. Het "laten we hier een fijn familieuitje van maken". Ga weg idioot. Het is een café. Geen standaard café: er wordt bier geschonken, het is ingericht als een café, het is er tyfusdruk en de muziek staat er hard: het is dus een café. Hebben kinderen geen ene fuck te zoeken, en zeker niet na bedtijd. Fuck zulke hipsterouders of nog erger, social media-ouders die ze meenemen en hopen (lees: weten) dat ze daarmee op tv kunnen komen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:37 schreef Kyran het volgende:
Wat is toch alle haat tegenover kinderen in het cafe. Het is geen standaard cafe, en alsof het jou beleving zo anders maakt als er wat kinderen rondlopen. Ik vind het top dat ook kinderen goede muziek meekrijgen, niks mis mee.
Zou dat dan toch bestaan???quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Roberta Flack beschrijft ware liefde
Ik proef enige frustratie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat het een typisch generatiedingetje is. Het is hetgene wat 3FM's Serious Request ook de tyfus in heeft geholpen. Het "laten we hier een fijn familieuitje van maken". Ga weg idioot. Het is een café. Geen standaard café: er wordt bier geschonken, het is ingericht als een café, het is er tyfusdruk en de muziek staat er hard: het is dus een café. Hebben kinderen geen ene fuck te zoeken, en zeker niet na bedtijd. Fuck zulke hipsterouders of nog erger, social media-ouders die ze meenemen en hopen (lees: weten) dat ze daarmee op tv kunnen komen.
Want dat je op tv komt is voor 99% van het volk dat er nu komt de absolute reden om daarheen te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |