Wat is je vraag?quote:
Hoe zo'n sleutel je had besteld. Simpele steeksleutel à ¤120 of ringsteek à ¤650quote:Op maandag 20 januari 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat is je vraag?
Ring ratel gaat m niet worden met zout. Is funest voor t mechanisme. En ook niet te krijgen in die maat.
Oh in normaal Nederlands is dat ‘wat voor een..’ dacht al.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe zo'n sleutel je had besteld. Simpele steeksleutel à ¤120 of ringsteek à ¤650
Hahaha !quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:48 schreef derLudolf het volgende:
Iemand nog belang bij een mooie Beunmobiel?
https://m.facebook.com/st(...)9&id=268608543157354
Jup. Hard op om zitten lachen de eerste keer.quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:18 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hahaha !
Dat filmpje van hun is echt legendarisch !
Dan is ie wel op zeg maarquote:Op zondag 9 februari 2020 21:04 schreef derLudolf het volgende:
Ze zeggen toch dat je diamant schijven met kalkzandsteen weer scherp kunt maken?
Als flink loopt te vonken in kalkzandsteen is je schijf behoorlijk ver heen denk ik
Geen idee, we gaan het zien. Deze schijf was wel behoorlijk snel op vond ik.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:57 schreef Makrolon het volgende:
Ik haal altijd gewoon de goedkoopste bij de bouwmaat, doen t prima. Zou je daarin echt verschil merken?
Het scheelt een slok op een borrel als je de schijf het werk laat doen en niet forceert.. net als met boren.. geduld.. paar seconden per snede en je materiaal gaat 2 keer langer mee.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, we gaan het zien. Deze schijf was wel behoorlijk snel op vond ik.
Volgens mij was deze ¤39 die andere ¤25 ofzo, dus prijsverschil valt mee.
Daarvoor had ik al de nodige meters gemaakt in beton en bakstenenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:41 schreef bleiblei het volgende:
Kalkzandsteen stelt toch geen drol voor, voor een diamantschijf? Harde baksteen of betontegel oid. Slijt zo een schijfje wel van. Maar kalkzandsteen moet je wel de nodige meters mee kunnen maken lijkt mij.
Heb je al een woning gekocht ? In dat geval gefeliciteerd !quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:24 schreef El.Wulfo het volgende:
Hallo! Maar weer eens terug op fok na jaren afwezigheid, eens kijken of ik nu in k&w wat te zoeken heb. Binnenkort (hopelijk) een nieuw huis waar veel (lees: heeeel veel) aan mag gebeuren en laat nou zijn dat ik niet super handig ben. Weet er toevallig iemand een goede aannemer in Woerden?
Nog niet, maar wel goede hoop dat we een leuk huis hebben gevonden. Maar dan willen we voor we er in trekken wel een kleine aanbouw bij, vloer eruit en vloerverwarming in, open haard verwijderen, muren en plafonds stucken en de keuken vervangen. En dat is stap 1...😬quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:20 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Heb je al een woning gekocht ? In dat geval gefeliciteerd !![]()
Ik denk dat echt goede aannemers het vooral heel erg druk hebben en pas in 2025 een keer tijd voor je gaan hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |