Ja geen idee. Ik snap sowieso niet zo goed waarom men vaak geen moeite neemt om de boel even af te rollen.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:21 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel even goed gaan op een 16a automaat.
Alleen, waarom zet je 4 kachels neer en laat je ze dan op maximaal 1000w draaien?:+ Iets zegt me dat ze gewoon volgas stonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op donderdag 9 januari 2020 00:54 schreef derLudolf het volgende:
Als je tussenwanden plaatst in een ruimte, wat is dan de beste manier om in beide vertrekken een lichtpunt en elektra te krijgen?
Mag je vanuit een bestaande centraaldoos de boel verder verdelen en een het plafond iets verlagen?Ja, dat mag gewoon. Mits je de lasdozen, centraal dozen bereikbaar houd. Daar zijn dan wel weer opvul ringen voor om die te kunnen verhogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 00:54 schreef derLudolf het volgende:
Als je tussenwanden plaatst in een ruimte, wat is dan de beste manier om in beide vertrekken een lichtpunt en elektra te krijgen?
Mag je vanuit een bestaande centraaldoos de boel verder verdelen en een het plafond iets verlagen?Kun je niet bij de aannemer aangeven waar je de centraaldozen wilt hebben in het plafond ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, dat zal extra kosten, maar een verlaagd plafond is ook niet gratis....
Meer dan extra, de hoofdprijs! Afhankelijk van de bouwmethode (vaak kanaalplaten tegenwoordig) zal dat een aanpassing op het bestek zijn...quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:00 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Kun je niet bij de aannemer aangeven waar je de centraaldozen wilt hebben in het plafond ?
Goed, dat zal extra kosten, maar een verlaagd plafond is ook niet gratis....
Daar heb je een punt... ik denk nog in de trant van een voormalige werkgever die alleen maar in 60+ woning per project dacht.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:16 schreef bluemoon23 het volgende:
Ach ja, ik heb mijn huis door een kleine aannemer laten bouwen
Die gaf mij de tekeningen van de 1e verdieping vloer (breedplaat) en 2e verdieping (kanaalplaat), en zei "geef maar aan waar je sparingen en dozen wilt hebben"
Aha, dan is dat beter om niet te doenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 04:39 schreef FranticDJ het volgende:
Frezen in wanden is afaik niet zo t probleem bij prefab (beton) wanden. Verdiepingsvloer is een ander verhaal..
Daar zit vaak ventilatiekanalen ook al af fabriek in.
Begrijp ik nou goed dat je voor bv m10 zometeen een sleutel 16 nodig hebt?quote:Op zondag 12 januari 2020 20:32 schreef derLudolf het volgende:
Elders in K&W had men het over M20 bouten dus ik had gezocht bij Kramp
Dacht dat Din931 de standaard was voor deeldraad bouten.
Lees ik er het volgende
Zeskantborstbout met deeldraad, lengte is gemeten onder de kop. ISO 4014 vervangt DIN 931: sleutelwijdten voor M 10, 12, 14 en 22 worden volgens ISO respectievelijk 16, 18, 21 en 34.
Lekker handig
Ja dat staat er, volgens die iso-norm. Ligt er ook aan welke je inkoopt. Wij gebruiken nog spul volgens oa din931,933 en 934.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:38 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je voor bv m10 zometeen een sleutel 16 nodig hebt?
Waar is dat nou goed voor?
Of dat iedereen die nu sleutel 17 en 19 kwijt is toch weer verder kan sleutelenquote:Op zondag 12 januari 2020 20:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat staat er, volgens die iso-norm. Ligt er ook aan welke je inkoopt. Wij gebruiken nog spul volgens oa din931,933 en 934.
geen idee, omzet van de gereedschaphandelaars?
16 en 18 zitten niet in de standaard setjes dus dan ben je alsnog de lulquote:Op zondag 12 januari 2020 20:58 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Of dat iedereen die nu sleutel 17 en 19 kwijt is toch weer verder kan sleutelen
Ziet er uit als kersenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:29 schreef TjjWester het volgende:
Kan iemand zien wat voor hout dit is?? https://www.funda.nl/koop(...)-kade-69-71/#foto-19
Fineer in een villa van bijna 10 miljoen eurie??quote:
16 en 18 gebruik ik nog wel eens voor auto`squote:Op zondag 12 januari 2020 21:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
16 en 18 zitten niet in de standaard setjes dus dan ben je alsnog de lul
Dop/sleut 16 en 18 zijn opzich nog wel te overzien qua kosten, maar idd die groten wordt het snel duurder.quote:Op zondag 19 januari 2020 03:24 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
16 en 18 gebruik ik nog wel eens voor auto`s
Maar 21 en 34 ???
Wat dacht je van alle krachtdoppen die vervangen moeten worden, of hydraulische torquesleutels voor de grotere maten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |